Capitolul 9

817 45 5
                                    

Irene's POV
Ne-am urcat într-o mașină și în mai puțin de 3 ore am ajuns la închisoare.
După ce am parcat , am coborât din mașină și am terminat de semnat toate actele , am fost condusă de Noah in celulă...pe cine păcălesc , celulă e mult spus pentru acel dormitor chiar drăguț. M-aș putea obișnui aici , am dormitor frumușel , Noah îmi este gardian , totul e aproape perfect. De ce zic aproape? Păi , cred că simt ceva pentru Noah , dar nu-s sigură 100% , în plus poate el are o iubită și o viață , iar din cauza mea trebuie să-și petreacă timpul aici.

Noah's POV
Totul e perfect mai ales când știu că e lângă mine , e superbă , e puternică , dar și în același timp inocentă. Deși aș vrea din tot sufletul să-i spun tot ce simt pentru ea , mi-e teamă de reacția ei , mai ales că nu cred că-i un moment potrivit , dar oricum ar fi o să-i fiu alături indiferent de situație....

*** După 1 an ***

Irene's POV
I- Nu-mi vine să cred!!! Mâine ies din închisoare!!!
Spun fericită și îi sar în brațe lui Noah , acesta nu stă mult pe gânduri și-mi răspunde la îmbrățișare. Sunt atât de bucuroasă , cred că zâmbetul îmi ajunge până la urechi.
Deși știu că mai am o zi de stat aici , m-am apucat totuși de împachetat fiindcă am avut multe haine la mine.

** A doua zi. Ora 10:00A.M.**

Irene's POV
O oră , atât mai am până când voi pleca. Totuși chiar dacă a trecut un an s-au schimbat multe.
Acum sunt mult mai matură , am încercat să fiu cât se poate de invizibilă în închisioare și chiar am reușit , eu și Noah ne înțelegem din ce în ce mai bine , dar...am avut destul timp să mă gândesc și acum sunt sigură de ceea ce simt pentru Noah , chiar m-am îndrăgostit de el și chiar dacă nu are o iubită sunt sigură că nici de o pușcăriașă nu ar fi interesat.

Noah's POV
Radiez de bucurie , în mai puțin de o oră ea va fi liberă și eu voi putea avea grijă de ea.
O iubesc și vreau cât mai curând să afle asta.
În timp ce așteptam la ușă , Irene a apărut trăgând după ea un geamantan imens.

Irene's POV
Pun tot într-un geamantan mare și mă îmbrac așa(fără teniși)

Îmi pieaptăn părul , mă machez puțin , și mă încalț cu o pereche de teniși negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi pieaptăn părul , mă machez puțin , și mă încalț cu o pereche de teniși negri...

Îmi pieaptăn părul , mă machez puțin , și mă încalț cu o pereche de teniși negri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

...iar apoi plec din cameră târând după mine geamantanul.
Ies din clădire și îl văd pe Noah rezemat de o mașină.
I- Bună!
N- Bună!
I- Du-mă la apartamentul ăla de unde m-ați arestat.
N- Am o veste proastă.
I- Adică?? Nu înțeleg??
N- Am aflat că acum 5 luni apartamentul a fost vândut unei familii. Îmi pare rău!!
I- Ce??? Nu se poate!! Apartamentul era pe numele meu. Offf...îi urăsc.
Știam că părinții au vândut apartamentul , dar nu puteam să-i zic lui Noah despre ei.
I- Și acum...unde naiba o să locuiesc??
N- Poți locui la mine. Am o cameră de oaspeți liberă.
I- Știi că nu pot locui toată viața la tine.
N- De ce nu? Doar ești prietena mea.
I- Nu mă înțelege greșit , dar nu cred că ar fi o idee prea bună.
N- Ohh...haide măcar până îți găsești de lucru.
I- Ok , dar după aceea voi pleca.
N- Bine!
Urcăm în mașină și după vreo 45 de minute ajungem într-un cartier de vile , iar Noah parchează în fața unei vile foarte frumoasă.
După ce îmi prezintă întreaga casă , îmi iau geamantanul din mașină și mă duc spre dormitor.
Termin de despachetat , iar apoi îmi iau o pereche de pijamale și un gel de duș cu aromă de vanilie și mă duc la baie.
Stau în duș vreo 20 de minute ,iar apoi mă îmbrac cu pijamalele mele. Deși era devreme decid să mă culc fiindcă am avut o zi grea.

Noah's POV
Îmi fac un duș , iar apoi îmi iau o pereche de pantaloni scurți pe mine și mă îndrept spre camera lui Irene ,vreau să văd cum se simte după aflarea veștii. Intru usor in dormitorul ei și observ că doarme. Nu vreau să o trezesc așa că mă așez ușor lângă ea în pat și o cuprind cu brațele.

Irene's POV
Simt cum două brațe îmi cuprind talia și realizez că este Noah , nu mai am timp să reacționez căci adorm imediat din cauza oboselii.

Bunăă , un nou capitol. Sper să vă placă.
Vreau ca cei care au facebook și mi-au dat cerere să-mi trimita un mesaj în care să mă anunțe că-mi citesc cartea pentru a știi pe cine bag în grup.

La media este casa lui Noah.

Apartamentul nr.13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum