-Какво каза?-попитах аз
-Обичам те Хари..- отговори Даяна
-Ти какво?-прекъснах я
****Преди 4 години ****
Нека започнем с това да ви се представя аз съм Хари, на 17 . Живея с майка си Ан тя е на 39, брюнетка с много голями маслинени очи. Живеем в Лондон и уча в London School of Business and Finance. Кой е баща ми ? Баща ми беше Андрю, собственик на HSBC Holding. Той почина тази година в автомобилна катастрофа, майка ми беше съсипана, но с времето започна да се оправя.В началото не искаше дори да се храни и постъпи в болница, след като се въстанови тя започна да се радва на живота който има.
-Ставай скъпи- каза майка ми докато вдигаше щорите и в стаята навлязоха слънчевите лъчи, които ме подразниха и отворих очи.
-Добро утро- казах със сънен глас
-Има палачинки за закуска,да си готов след 20 мин и да си слязъл. Алексис ще дойде- Алексис е моята приятелка, тя е с светла коса, сини очи и с най красивата усмивка в целия свят може да разтопи и айзберг.-Добре- майка ми излезе от стаята и аз влязох в банята за един душ, миришех на пор. След като излязох от банята, взех от гардероба си едни боксерки, черни дънки и зелена блуза.Облякох се и излязох от стаята си, докато слизах по стълбите чух, че Али вече е тук и си говори с майка ми.Когато Али ме видя се усмихна и дойде при мен.
-Добро утро поспаланко- каза Али като целуна устните ми
-Добро утро красавице- целунах я по нослето
-Хари, аз излизам закусете и тръгвайте за училище- каза мама и излезе от къщата
След като с Али закусихме, облякох якето си и взех ключовете от колата.На път за училище в колата цареше тишина.
-Али има ли нещо?- попитах и отместих поглед от пътя и я погледнах
-Какво.. а не нищо няма.-отговори тя и погледна отново към прозореца
-Али знам, че ти има нещо просто ми кажи-подканих я, тя въздиша и ме погледна
-Ами.. Емили прави парти за рождения си ден и нямам какво да облека- това ли било,тцтцт женски му работи
-Искаш ли след училище да те заведа в мола, все ще си харесаш нещо.
-ХАРИ-извика тя- златен си ми скъпи-и ме целуна по бузата.
*****Бележка от автора*****
Това е първата история, която пиша.
Надявам се да ви хареса :)
YOU ARE READING
Because of You
FanfictionЛюбов от пръв поглед? -Какво каза?-попитах аз -Обичам те Хари..- отговори Даяна -Ти какво?-прекъснах я корица: HarryHandsomeStyles