*10*

33 3 0
                                    

*Гледната точка на Хари*
След като Найл излезе Даяна седна на леглото до мен и ми подаде чашата с вода, изпих я и заспах отново. Скоро се събудих и поисках още вода, казах на Даяна, че ме боли главата и тя донесе и хапче. Изпих ги и отново заспах, не знам какво ми ставаше бях много изтощен. Събудих се по някое време беше 4:19 сутринта, завъртях се и видях Даяна, беше заспала на канапето до леглото. Тя се бе свила на топче, на сутринта ще е много схваната. Станах от леглото с много усилия и тръгнах към нея, обвих ръце около тялото й и я поставих на леглото много внимателно да не я събудя. Легнах до нея и ни завих, тя ме придърпа към нея и сложи глава на гърдите ми. Целунах челото й и заспах.

*Гледната точка на Даяна*
Дадох вода и хапче за глава на Хари и той заспа. Наблюдавах го как спи, сигурно съм изглеждала като сериен убиец, само при мисълта ми става смешно аз и сериен убиец Хахах. Докато го гледах как сладко спи съм се унесла и съм заспала.

*Неутрална гледна точка*
Хари и Даяна спяха прегърнати. И двамата сънуваха другия. Всичко беше перфектно преди алармата да звънне и да ги събуди. Даяна се събуди първа, тя усети нечии ръце около кръста й вдигна главата си и видя спящия Хари. През главата и минаха много въпроси.. Как се озовах тук? Какво ще стане ако Алексис влезе в стата сега? Защо се радвам от части? Тя не можеше да си отговори, но внимателно махна ръцете на Хари и бавно стана от леглото. Излезе от стаята и се върна в своя апартамент. Влезе в банята, напълни ваната и влезе в нея, след 10 минутно киснене си взе душ и отиде в стаята си. Облече се и се зае да изсушава косата си. След като я изсуши, реши да почете малко, обаче някой почука на вратата.

-Влез- извика Даяна

-Даяна, трябва да дойдеш да видиш Хари- каза загрижено Найл.

-Какво има?

-Много е горещ, не знам какво да правя- каза притеснено русокоско

След тези думи Даяна скочи от леглото и тръгна към апартамента на момчетата, след като влезе се качи в стаята на Хари. Хари бе по-блед и от вчера, трепереше и се потеше. Даяна се изплаши от вида на момчето, та до преди час всичко беше окей, той спеше спокойно и му нямаше нищо.

-Найл, донеси ми мокра кърпа, по възможност по студена.

-Секунда- Найл излетя като ракета от стаята.

-Хари.. как си? Спокойно, ще се оправиш...

-Заповядай Даяна-подаде мократа кърпа Найл.

Даяна седна по близо до Хари и постави внимателно кърпата на челото му, той спря да трепери и дишането му се успокои. Вече мина час от както Даяна е в стаята на Хари.
-Даа...яна- тихо каза Хари, след това отвори очи и потърси тялото на Даяна до него, но нея я намяше.

-Тук съм Хари- хвана ръката на момчето, той се обърна към нея. Щом остановиха очен контакт той я придърпа към него и я прегърна.

-Даяна- повтори името й , той не я пускаше от ръцете си.
-Гладен ли си? -попита Даяна, като се отдели от Хари.

-Да.

-Сега се връщам отивам до ресторанта- целуна го по челото и излезе.

Даяна занесе храна на Хари, след като се нахрани, тя го попита как се чувства,той изглеждаше много по-дорбе. Даяна реши, че е време да се прибере в стаята си.

-Хари, аз ще се връщам в стаята ми, ако има нещо Найл да ме повика- каза усмихвайки се Даяна.

-Моля.. моля те остани.

Даяна не можеше да откаже на такова предложение, за това кимна, а от Хари получи голяма усмивка. Тя седна до него на леглото и започнаха да си говорят, играха игри, след това Хари предложи да гледат филм. Пуснаха филма и Даяна се облегна на рамката на леглото, Хари я придърпа към него и така заспа. Към края на филма Найл влезе в статя и видя Даяна в прегръдките на Хари.

-Хари?-попита русокоското

-По-тихо Найл, тя спи- отговори Хари.

-Ти как си?- шепнейки попита

-Вече съм добре, ще си взема душ и ще си легна.

Хари стана от леглото като зави хубаво Даяна. Влезе в банята и още щом топлата вода докосна кожата му той се отпусна. Облече боксерки и се върна в стаята си, "Даяна спи толко сладко" помисли си той. Мушна се под завивките и придърпа Даяна, тя се сгуши в него и той заспа.

Because of YouWhere stories live. Discover now