Събудих се с усмивка. Станах и се запътих към кухнята. Влязох и си налях кафе.
-Добро утро- обърнах се и видях Найл който яде кифлички
-Стресна ме - отговорих бързо- Добро утро.
-Какво ще правиш днес? - попита с пълна уста
-Ще се видя с Хари, да се реваншира за вчера- усмихнах се сещайки се за смс-а от снощи.
-Супер- отговори Найл- Много готина пижама- каза и се засмя
-Какво?- не го разбрах, той ме посочи.-Мамка му- казах и се затичах към стаята да се преоблека. Вече двама от приятелите ми са ме виждали по пижама, което ме сети за Мони. Преоблякох се и и звъннах.
"Абоната е зает, моля опитайте по-късно"
Тръгнах към кухнята време бе да закуся. В кухнята видях Грейс и Найл да си говорят.
-Даяна, направих кифлички- усмихна ми се Грейс
-Обмислям да се преместя тук- обади се Найл и с Грейс се засмяха- Ще тръгвам до после Даяна- усмихна се
-Чао- помаха Грейс
-Чао Найл- прегърнах го
-После ще се чуем- каза и тръгна.
Закусих и се качих в стаята си да си взема вана. Изсуших косата си и леко я накъдрих, сложих си малко спирала и безцветен гланц. Времето бе топло, затова облякох потник и къси панталонки, за всеки случей си взех жилетката. Казах чао на Грейс и излязох от нас, реших да отида с автобуса, да не занимавам шофьора. Влязох в мола и отидох до Starbucks. След като си взех напитка реших да го изчакам пред киното. Писах му смс, че съм там, но отговор не получих. Звъннах му, телефона му беше изключен. Помислих си, че му е паднала батерията, реших да почакам малко. Минаха 30 мин., а от него нямаше и следа. Как можах да му се вържа? Тръгнах към асансьорите, извиках го и зачаках. Щом вратите се отвориха гледката пред мен ме накара да замръзна на място. Алексис и Хари... Подминах ги, все едно не ги познавам и влязох в асансьора. Хари тръгна към мен, но аз бързо натиснах копчето и вратат се затвори. Разплаках се, не можех да сдържам сълзите си, бях толкова ядосана. Звъннах на Мони след второто позвъняване, тя вдигна.
-Даяна, как си ?
-Здравей..
-Какво се е случило?
-Ам..
Разказах на Моника какво се случи през изминалите 24 часа. След като споделих ми олекна малко, Мони не спираше да говори каквото и дойде по адреса на Хари. Поговорихме си за още много неща, радвам се че се чух с нея толкова ми липсва. Затворих на Мони и тръгнах пеша към нас. Пред нас имаше две коли, едната беше на баща ми, но другата?
Влязох вътре и чух гласове от хола, на дивана седяха баща ми и леля Йоланда. Толкова се зарадвах като я видях, че се затичах и я прегърнах. Тя ме целуна и остави отпечатък на бузата ми от червеното и червило.
-Как си Даяна?
-Страхотно, за колко време ще останеш, надявам се повече от миналия път.
-Ще остане за седмица- обади се баща ми- Реших да прекараш при нея ваканцията.
-Наистина?- усмихнах се, но от вътре виках и подскачах от радост.
-Съгласна ли си миличка?- попита леля
-С голямо удоволствие! - отговорих, кой би отказал да прекара ваканцията с леля си в Италия- Ще се качвам в стаята си- казах и баща ми кимна.
Написах домашното по история и започнах да съставям списък с нещата които ще ми трябват за пътуването. Телефона ми извибрира, получих смс.
Найл: Хей, как беше киното
Аз: Нямаше такова :/
Найл: Нали се разбрахте?!
Аз: Той не дойде..когато си тръгвах го видях с Алексис
Найл: Съжелявам :(
Аз: Няма за какво да се извиняваш Найл :)
Аз: Изморена съм, ще си лягам
Найл: Лека нощ :)
Аз: Лека
Оставих телефона на нощното шкафче и се замислих за пътуването ми до Италия.
ESTÁS LEYENDO
Because of You
FanficЛюбов от пръв поглед? -Какво каза?-попитах аз -Обичам те Хари..- отговори Даяна -Ти какво?-прекъснах я корица: HarryHandsomeStyles