*ГТД*
Не мога да повярвам, вече сме в Италия. След като стюардесата каза, че може да откопчаем коланите си, аз веднага станах от мястото си нетърпелива да сляза от самолета. Взехме багажа си и излязохме в флоето там ни чакаше шофьора на леля Донълд. Той качи багажа ни и потеглихме към къщата на леля.След 20 мин стигнахме "скромната ми къща" както каза леля, но съвсем не бе малка и скромна. Шофьора ни извади багажа и с леля влязохме в къщата. Още при самото влизане останах изумена, пода беше от мрамор, стените цвят шампанско тук таме закачена някоя картина. От моя ляво се намираше хола, пода беше ламинат, стените цвят капучино, в средата на стаята имаше голям кожен диван, а от двете му страни два футьойла, пред дивана се намираше голяма камина а над нея голям плазмен телевизор. Кухнята беше в цвят слонова кост и пода беше от мрамор, цялята кухня беше в тъмно дърво, имаше малко островче с барплот и три коктейлни стола.
Кухнята беше свързана с трапезарията чрез арка. На втория етаж имаше четири стаи, спалнята на леля, моята и две стаи за гости, както и две бани.
-Миличка, качи се и си почини, после може да се разходим из града?
-Добре лельо, до после- целунах бузата и и заизкачвах стълбите.
При влизането ми в стаята се затичах към леглото и се проснах от горе.
*ГТН*
Направо съжалявам, че не попитах Даяна дали може да замина с нея. От сутринта Хари седи тук и само мърмори. Трябва да измисля нещо и да го изкарам на вън.
-Хей, Хари?
-Мхм..?
-Чух че днес Кейт Монгомъри щяла да прави парти..
-Ок..
-Хайде да отидем, цял ден седим тук, а ти само мрънкаш
-Ти ходи..мен ме боли главата
-Хубаво ти губиш- поне щях да се измъкна
*ГТД*
Стаята в която щях да прекарам престоя си беше уникална. Стените бяха в бледо синьо и розово, имаше голямо легло което веднага обикнах, гардероб, тоалетка с огледало и врата която води към собствена баня. Погледнах часовника който висеше на стената и видях, че от цял час и половина, не правя нищо а само лежа. Станах от удобното легно въпреки, че не ми се ставаше от него, но пък обещах на леля да се разходим из града, а и никога преди не съм била в Италия. Отворих куфара си и извадих една бежова рокля на малки сини цветя която стига до коленете ми и я съчетах с белите си сандали на платформа. Погледнах се в огледалото на тоалетката, оправих плитката си и си сложих малко гланц и спирала. "Воаля" казах на себе си зарадвана. Излязох от стаята и заслизах по стълбите.
YOU ARE READING
Because of You
FanfictionЛюбов от пръв поглед? -Какво каза?-попитах аз -Обичам те Хари..- отговори Даяна -Ти какво?-прекъснах я корица: HarryHandsomeStyles