*9*

37 3 0
                                    

*Гледната точка на Даяна*
-Лека нощ момчета- прегърнах и двамата.

-Лека Даяна- отговориха

Влязох в апартамента, взех си душ и си легнах. Опитах се да заспя, но опитите ми бяха несполучливи. Събудих се, явно съм успяла да заспя за малко, погледнах часовника беше три сутринта. Видяло се е, че няма да спя, отидох в кухнята и си направих кафе. Реших да почета, извадих романа който си бях взела с мен и седнах на диванчето. Започнах да се унасям в четивото си ,но шума от отварящата се врата ме стресна и станах да видя какво става. Видях Лара, която едва се държеше на краката си, беше пила усещах миризмата на алкохол. Тя вдигна глава и ме погледна, след което се изхили.

-Даяянчееее, извиняяй, че те такоаах- не стига, че не можеше да говори правилно, а и викаше.- че те събуйхх

-Не викай Лара-скарах и се а тя сложи пръст пред устата си.

-Шшшшт- каза, докато пръста стоеше пред устата и.

-Хайде към спалнята- звучах като нейна майка, но какво можех да направя.

Хванах Лара и я замъкнах към стаята и, тя се просна на леглото, завих я а тя измърмори нещо и заспа. Насладих се на тишината, когато отворих романа, четях с такова желание, всякаш бях влязла в него. Няколко пъти изхлипах, докато четях. Алармата ми започна да звъни, подкочих, тъй като се стреснах изключих алармата и се качих да се облека. Все още, не разбирах, защо не успях да спя цяла нощ. Хубавата страна на това, че не спях бе, че четях уникален роман, преди алармата да ме накара да спра заниманието ми. Лошата обаче бе, че не бях спала изобщо и приличах на мъртвец в лицето, бях бледа и имах сини кръгове под очите. След като се облякох, отидох да видя как е Лара, като взех сок и хапче за глава. Влязох в стаята, а тя се размърда.

-Как се чувстваш Лара?-попитах загрижено

-Главата ме боли, но ще се оправя.- каза и се изправи в седнало положение в леглото

-Заповядай- казах и подадох чашата и хапчето.

-Много благодаря- отговори след като изпи хапчето- Ти защо изглеждаш така? Заради мен ли?

-Не, просто, не можех да заспя

-Ще се опитам да го оправя с малко грим- каза ставайки от леглото, взе чантичката си с гримове и показа с ръка да седна на леглото. Тя извади малкото шишенце с фондьотен и сложи малко на гъбка. След като го нанесе на лицето ми сложи малко пудра, спирала и гланц.

Because of YouWhere stories live. Discover now