Ризе

74 13 9
                                    

Попитах Ута как е добил раната.
-Бих се с една... Тя ме харесваше, аз нея не, тя ме намрази, иска да ме убие. Край!
-Ам, добре. Добре ли си? Искаш ли нещо?
-Не ме мисли! Не искам нищо. Просто стой тук.
-Обичам те! Ще ида да си взема едни документи от старото ми жилище. Пази се!
-Добре! Обичам те!
-Обади се ако нещо...
-Ама, тревожиш се напразно! Пази се!
Той ме прегърна и ме целуна по бузата. Ангел е. Вървях към къщата на нашите. Щом влязох започнах да си търся акта за раждане и открих нещо шокиращо... Аз съм осиновена. Ясно го пишеше на листа. Майка ми е някаква си Ризе. Свлякох се на земята и заплаках. Дали е жива? Не, а и да е не искам да я виждам! Оставила ме е. Сама! Взех си нещата и тръгнах. Стигнах ателието на Ута.
-Познаваш ли Ризе?
-Защо? Да.
-Тя е биологичната ми майка.
-Майтап?
-Не. Не. Неееееее
-Тя е един от най-залите гулове -Майната й! Да го забравим.
-Не ти пука?!
-Абсолютно!
-100% сигурна?
-100% сигурна!
-Ок. С теб съм.
-Благодаря, че усмисляш живота ми. Обичам те!
Той не каза нищо. Прегърна ме и ме вдигна. Целуна ме толкова хубаво, че се натискахме около 20 минути. Някой влезе и ни видя.
-Извинете. Нали не ви прекъсвам?
Ута поклати глава и ме пусна.
-Ето я маската. Харесва ли ти ?
-Идеална е! Златен си! О, и използвайте презерватив!
Ута почервеня.
-Чао, Сокка! Радвам се, че се отби! Чао! Много поздрави на Тоф и децата! Чао!
Той тръшна вратата зад себеси -Кървиш!
-Малко бинт ще...-той се свлече отново... пак ли ще остана сама. Не той няма да умре. Оставих го да спи и заревах в ъгъла. Явно съм заспала. Събудих се, Ута още спеше.
-Ута, събуди се! Само ти ми остана, събуди сее! Ела на себеси! 😢😢😢😢 Утааа!
Това подейства той пак отвори очи и ме целуна.
-Ще се оправиш ли?
-Да!
-Затвори си целувалника! Чувствам се като в сапунка! За това стига прирпада и се дръж като мъж!
- Казах ти, че поемаш риск. Все пак си наследила нещо от Ризе-сан!

Да ги разделя ли ? Харесва ли ви главата? Мнения моля!😀😆😆 И гласувайте! Това на снимката е Резе, в другата глава ще сложа снимката на Ама. Приятно четене и гласувайте!☺😆😊

ГулWhere stories live. Discover now