Сама

56 12 9
                                    

Реших да потичам малко след училище. Докато стигнах до вкъщи се бях изморила. Миришеше ми на изгоряло. Влязох в кухнята и там мама готвеше яйца! Моля? Майка ми е мъртва! Имам предвид, не Ризе, другата ми майка. Разтърках очи.
-Мамо!- тогава образа изчезна. Отново заплаках. Не. Казвам си- не! Не съм лигла! Седнах да си напиша домашното. После отидох при Ута.
-Хайде на бар!
- Аз нямам 18.
-Ох, детенце!
На масата имаше 4 празни кутии цигари ,,Малборо- тъч".
-Ута, нямаше ме само един ден! Как е възможно да изпушиш толкова! Как?
-Ти какво знаеш момиченце?
-Всичко за сексуалната революция, момченце, че и нещо отгоре!
-В това няма смисъл!
-Знам!
-Тогава, защо продължаваме да си крещим?
-Не знам.-казах аз и си тръгнах, без да кажа нищо друго, просто вървях. Стъпих в нещо, май беше ако. По дяволите! После някой ме блъсна и паднах. После заваля дъжд. После се прибрах. Водата спря. Не можах да си взема душ. После реших да се обадя на Ута, той не ми отговори. Пълна трагедия! Шибан ден. Нищо не мога да направя. Аз съм сама...

Извинете, че не съм качвали от доста дълго. Училище. Всички разбирате, нали? Е малко бързо се случват действията в историята , но такъв е живота. Коментирайте, по дяволите! Бог ви е дал пръсти използвайте ги, напишете коментар. Гласувайте!

ГулWhere stories live. Discover now