-Ще се направя, че не съм го видяла!
-Че не си видяла кое?
-Н-нищо!
-Кое?
-Нищо!
-Мангите ли?
-Нищо!
-Ама-чан, кървиш!-той взе крайчеца на престилката си и ми изтри носа.- Та, ако си видяла мангите няма проблем! Хоби ми е!- той се усмихна, аз го гледах с физиономията ,,Леле, къде по дяволите попаднах?!" После си поръчахме пица, но аз съм гул и не мога да ям пица, бургери, торта. Аз ям хора. Но все пак изядох едно парче. Хиде изяде всичко друго.
-Искаш ли да идем някъде?
-Кога?
-Сега!
-Хиде, в момента е 2:47 сутринта!
-Ами да гледаме филм?
-Зависи, ти си малко психарско блондинче, какво ще избереш?
-Мислех си за ,,Убийственият пъзел", или за ,,То"!
-Аз си мислех за ,,Страшен филм 4" (пародията).
-Нееее!
-Дааа! Моля!- и дълго сторихме за филма докато не стана 3:00, 4:00, 5:38. Аз се намерих на леглото, а Хиде беше на пода. Лежеше на килима и хъркаше като малък, сладък язовец. Беше свит на кълбо, беше му студено. Русите му коси бяха разрошени аз станах и го завих. Излязох от спалнята и отидох да си измия лицето. Аз си взех една от кърпите на закачалката и се истрих. Да, нали знаете, че в месеца има едни специални дни за момичетата? Е, при мен мензисът ми дойде и започнах да търся превръзки из чантата. Преди да се усетя двете ръце на Хиде бяха около кръста ми. Той леко повдигна тениската и сложи ръка на корема ми. Ръката му започна да отива все по-нагоре и по-нагоре. Аз усетих какво иска и го изритах в корема, преди да вдигне поглед от земята, аз счупих една чиния в главата му. После сложих превръзката си. Той лежеше на земята. След около два часа се събуди. Аз гледах телевизия. Той седна до мен.
-Извинявай, Ама-чан!
-Мръсник!
-Ок. Стига. Извиних ти се!
-Да, все едно...- той ми удари шамар и започна да говори с маниячески тон:
-Чуй ме! Ти си перфектна! Искам да те имам!
-Моля?!
-Виж се! Имаш голям бюст, имаш хубава коса, имаш хубаво тяло. Искам те!
-Х-Хиде, моля те спри!- той се надвеси над мен и ме целуна. Аз се опитах да го отблъсна, но той ме бе хванал толкова здраво, че н еможах да се откъсна. Той си свали тениската, после моята и накрая останахме голи. Отидохме в спалнята и той бързо вкара органа си в моя. Болеше адски. Аз стенех, а той се смееше.
-Х-Хиде, спри!
-Не ти ли харесва?
-Не!- той хвърли бутилката от уиски по стената. Беше празна... (Забравих да ви кажа, че е бил пиян) аз плачех, виках и явно съм припаднала. Когато се събудих исках да беше само лош сън, но уви, не беше...Историята ми явно не ви харесва, това е последна глава. Спирам да пиша. Ако не пиша за вас, то за кой?! Не умея да описвам действията, но виждам, че това не е единствения проблем...
Ако на някой все пак му пука, коментирайте и гласувайте!💌🈹😧😦😢
YOU ARE READING
Гул
RandomАмарио си е гул откакто се помни. Винаги си е живеела нормално. Яла е хора пила е кафе ,,Кагуненетоно не й тежи" Изгубила е родителите си и е продължила напред, тренира лека атлетика, това й помага да си дави мъката... Но тя все пак не знае нещо мно...