Hatırlatma: Yemek yedikten sonra salona geçtik kanalları gezindi ve birşey olmadığını fark edince kapatıp koltukta yanıma kaydı. Elimdeki deftere baktı. Ve benden izin almadan defterde yazanları okumaya başladı. Okurken birden gözlerini kocaman açıp duraksadı ve bana şaşkın bakışlar attı...
"-Cidden benim hakkımda böyle mi düşünüyorsun? "
"+Nasıl hyung? " soruma karşın minik defterime yazdıklarımı okumaya başladı:
"...(önceki yazıları geçiyorum) Şimdi ise kardeşimi bulmak için kore'ye geldim.ve artık tek değilim. Bana bakan sahip çıkan çok sevdiğim muhteşem bir hyung'um var. Cidden ona çok değer veriyorum. O çok iyi birisi. Ve ben sonuna kadar onun kardeşi olacağım. Onu asla ama asla bırakmayacağım... Yazmışsın? "
Gülümsedim. Evet Choi hyung hakkında gerçektende düşüncelerim buydu. Çünkü o bana istediğim güveni uçakta tanıştığımız sürede verebilmişti.
"+Evet hyung aynen öyle."
dedim en güzel gülümsememi takınarak.gözleri dolmuştu hyungumun. Aldı başımı yasladı göğsüne.
"- Seni canımdan çok sevip her şeyden koruyacağım canım kardeşim."Dedi.bir kaç dakika böyle kaldıktan sonra iyice uykum gelmeye başlamıştı.
"+hyung uykum geldi yatmalıyım. "
"Tamam git yat sen zaten bende şimdi yatacağım. "
cevap vermeden yukarı çıkıp odama doğru ilerledim. Gece lambası aramıştım. Yoktu!? Ama ben gece lambası olmadan uyuyamazdım ki. Korkuyordum karanlıktan. Aşağıya inip choi hyunga seslendim:
"+hyung bana bir gece lambası vermisiiiinnn?! "
"-yokki, ışık açık uyu."
"+ışık gözüme çarpıyor. "
"-bugün ışıksız yat yarın alırız burcu! "
"+korkuyoruuuumm! "
"-öf tamam tamam çık yukarı geliyorum. "
Dedikten 1-2 dakika sonra yukarı geldi. Yatağımın karşısındaki kanepede yatmıştı. Zaten 5 dakika sonra ikimizde uyuyakalmışız. ........................Sabah uyandığımda choi hyung aşağıdaydı. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim ve saçımı olduğu gibi bıraktım. 0 makyajdım. Aşağı inince choi hyunga bağırdım. Aynı bir çocuk gibiydim.
"+GÜ-NAY-DIIIINNN HYUNGGG! "
"-GÜNAYDIIINN! " diyrek karşılık verdi.
Aşağı tam olarak inince sırıtan bir adet jimin görmüştüm. Ah doğru ya kuzenine gelmiş olmalıydı. Yaşadığım duygular tarif edilemezdi. Sonuçta bir fangirl düm ve şimdi düşüp bayılabilirdim."+jimin sana sarılabilir miyim? "
Cevap vermeden kendisi gelip bana kocaman bir kucak açtı ve onu sarmaladım. (yazar kendinden utanıyor sarmalamak ne demek xjjdjd) ardından jimin bana şöyle dedi:"Noona şimdi senden bir şey isteyeceğim. Sakın bana fangirl lük yapma. Ablam olmanı istiyorum. Zaten yeterince fan ım var birde ablam olsun. " deyip güldü. Dedikleri karşısında şaşkına uğrayıp:
"+tabiki jiminnie sen nasıl istersen. " dedim. Hayır yani gerçekten bu bir rüya olmalıydı. Çünkü artık mutluydum. Kardeşimi bulacaktım. Kore'deydim. Bir abim ve bir kardeşim olmuştu. Hemde erkek bir kardeş. Choi hyung lafa atlayıp:
"-Burcu sen jimin ile ilgilen konuşun tanışın. Gerçi o seni tanıyor ben ona her şeyi anlattım. İşte sohbet edin siz ben kahvaltıyı hazırlayacağım. "
Bu süreç içerisinde jimin ile fazkaca konuşmuş ve kahvaştı yaptıktan sonra kardeşimi aramak için toplanıp yöntemler üretmiştik. Jimin sayesimde artık tüm bangtan kardeşimi arıyordu. Bu harikaydı. Hem kardeşim kısa zamanda bulunacak hemde bangtan'lar ile tanışacaktım.
Akşam olması ile birlikte jimin eve gitmek için kalkıştı. Choi hyung'un ısrarlarına rağmen kalmayınca choi hyung onu eve götürmek için evden çıktı. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Choi hyungtur diye kim olduğuna bakmadan kapıyı açtım. Fakat gördüğüm manzara karşısında ağzım açık kalmıştı...
Bad girl yazarınız yine burda bölüm sonu yaptı. Ajjsjsnj. üzgünüm uzun zamandır yb atmıyordum. Ama bugün yb nize kavuştunuz. En kısa zamanda yine yb atacağım. Öpüldünüz. Hoşçakalınn!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'deki Aşkım
Não FicçãoKardeşi Güneykore'ye giderken uçakta kaza geçirip ölmüş(yada ölmemiş) bir ablanın hikayesi...