Acum ori nici o data

337 30 4
                                    

Din perspectiva lui Jason:

-Nu! Nu nu și nu!
-Te rog!!
-Am spus nu!asta e 30-a oara.
Da ma cam certat mai nou cu Mayu da asta a pus capac.
-E doar o zi.
-Nici un minut.
Răspund scurt ,Mayu oftând.
-De ce ești asa gelos?spune pe un ton mai scăzut.
-Nu sunt gelos...pur și simplu nu îl suport.
Dacă va gândiți care e faza,atunci dați-mi voie sa va lămuresc. Draga mea iubita vrea sa meargă în excursie. Și ghiciți cu cine. ERIC. ERIC!!! Respira Jason.
-Jason...spune încet lipindu-si palma de fata mea. Nu sunt singura. E și Zender și celelalte fete.
-Bine dar....
-Jason,mi-o taie repede (nu vroiam sa las "ma taie" ca suna ciudat...:>) pe tine te-am iubit,te iubesc și o sa te iubesc. Numai pe tine.
-Bine dar....
-Și sa fim serioși. E acolo și Zender. Nu o sa se întâmple nimic rău. Promit.
-Promiți?întreb nesigur.
-Da!răspunde ea ușor exasperata.
-Atunci...dacă pui asa problema...nu.
-CE?!
Nici nu apuca sa se revolte ca deja o iau pe sus ca pe un sac de cartofi și am ieșit din camera noastră, unde adineauri ne certam.
-Lasă-mă jos!tipa ea cu o tenta de amuzament.
-Tu chiar crezi ca o sa te las jos, stricand acest minunat peisaj?îi dau una peste fundul ala mare și sexos.
-Au!Lasă-mă jos nebunule!începe sa ma lovească cu pumni,râzând.
-Știm amândoi ca nu are sens sa te mai obosești. Ori cum nu te las jos.
O aud cum murmura în semn de protest dar măcar nu ma mai lovește.
-Jason. Ce bine ca ești aici.
Ma oprește Slender care apare de Satana știe unde.
-Voi băieți veți venii cu mine. Ori cum fetele pleacă în excursie și am nevoie de voi pentru a ma ajuta cu învățăceii.
-Bine dar...degeaba. Știam ca asa va fi. În nici un caz nu o las pe Mayu cu acel nesimțit furacios de iubite. Nici pentru toți banii din lume.
-Bine Slender. Când mergem?
-Peste 7 ore. Pregătiți-vă.
-Se face.
O data ce slăbănogul dispare o las jos pe Mayu care nici nu apuca sa deschidă bine gura ca și încep.
-Nu stai aproape de el,nu îl atingi,nu ii vorbești,nu îl privești-

-Nu dormi cu el,nici măcar nu ațintiți lângă el, nu mănânci după el,nu împărțiți nici o porție

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Nu dormi cu el,nici măcar nu ațintiți lângă el, nu mănânci după el,nu împărțiți nici o porție...am uitat ceva?
Mayu se uita buimacă la mine.
-A da. Mayu poți face ceva pentru mine?sigur ca poți. Repeta după mine.
-Um....ok?
-Nu
-Nu.spune simplu.
-O să.
-O să....repeta după mine exasperata.
-Mă
-Mă.
-Culc cu Eric.
-O doamne Dumnezeule!exclama ea.
-Te rog spune-mi asta.
-Jason,începe ea,nu sunt curva.
-Nu am zis ca ești curva dar vreau sa o aud.
-*oftează ușor * Nu o sa ma culc cu nimeni care nu e Jason.
-Spune Eric.
-*dându-și ochii peste cap*Nu o sa ma culc cu Eric. Mulțumit?
-Foarte.
Îi sărut năsucul apoi o iau în brate strâns.
-Ești un idiot...îmi spune încercând sa respire prin strânsoarea mea.
-Și totuși ma iubești.
Îmi da un pumn ușor când aude ca rad de ea,iar după un sărut lung cu greu ,cumva, ma da jos de pe ea ca sa respire. Blestemata nevoie de oxigen.
-Promiți sa fii fata cuminte?rostesc aproape în șoaptă.
-Îhm....spune încă amețiți în urma sărutului.
O iubesc și chiar nu îmi doresc sa o pierd. Și fix de aia nu ma duc în excursie. Nu o sa o las singura cu Domul Perfecțiune. Sentimentul ăsta profund de gelozie nu l-am simțit în viata mea. După moartea părinților meu,pierderea fratelui meu și a tuturor celor dragi,am devenit o carapace goala. Ma simțeam ca un rege fără tabla de șah, fără ceva stabil pe care sa stea pana a apărut regia mea,tabla mea de șah, focul care îmi încălzește inima și sufletul de gheață, visul frumos care ma face sa uit coșmarurile de pana acum. Nu am de gând sa o pierd.

Peste 6 ore jumătate:

-Ești sigura?întreb a mia oara.
-Da!răspunde exasperata. Nu am nici o faina care sa fie decoltata! Nici.Una.
Stau o secundă uitându-mă la ea. Stam în camera noastră de juma de ora ca sa ii alegem garderoba. Și prin "alegem" ma refer ca eu îl aleg iar ea doar protestează.
-Ce?întreabă nervoasa când vede ca ma holbez la ea.
-Ești sexy când ești nervoasa....spun cu o voce de copil mic continuând sa ma holbez la ea cu ochii ușor măriți.
Începe sa rada cu lacrimi. Deci acum 5 minute ma certa și acum rade de mine. No spuneți. Unde naiba am ajuns? Vouă vi se pare drăguț? Ca mie nu!
-Nu știu cum faci asta dar te iubesc pentru ca ma faci sa rad în orice moment.
Astea fiind spuse își amplasează un sărut lung pe buzele mele.
-Dar...am spus adevărul.
-Ești adorabil!ma mai sărută o data apoi își ia bagajul.
-Distracție frumoasa! Sa fii cuminte!
-Da domnule!spune ușor amuzata apoi iese pe ușa.
Oficial operațiunea "Ai grija de Mayu ca sa nu îl atingă un idiot" începe. Urati-mi noroc.

Din perspectiva lui Mayu:

Nu știu de ce Jason își face atâtea griji. Sunt o fata mare și pot avea grija de mine. Of of,Jason Jason. Noroc ca ești drăguț și ca te iubesc. Asa. Sper sa fie o excursie faina.

Din perspectivalui Eric :

-Gata de drum frumoasele mele?întreb foarte zâmbăreț.
Sunt asa fericit ca ma primesc ca pe o ruda pierduta. Bine cu băieții mai am problemele mele. Gelozia. Dar ea ma face sa uit de tot. Are iubit. Nu pot sa cred ca ar alee pe cineva ca el. As vrea sa o țin în brate,sa ii sărut gatul,sa ii simt acel parfum discret, sa ma joc cu parul ei ba castaniu,ba negru depinzând de lumina,as vrea sa îi spun non-stop "Te iubesc" dar nu pot. Deoarece el mi-a luat-o. Nu e drept.
-Unde mergem mai exact?
Întrebarea micuței Mayu m-a trezit din gânduri. Nu e asa mica dar e mai pitica ca mine și e asa adorabila.
-O sa vedeți. Bine dragele mele,gata de drum?
-Da!răspund toate la unison.
Eu sunt primul care iese urmat de restul fetelor. E bine o sa fie bine. O sa o cuceresc. Acum sau nici o data!

Din perspectiva lui Jason:

Pornesc.
Bine Jason nu le scăpa din ochi. Acum ori nici o data!

Din perspectiva lui Mayu:

Acum ii pot demonstra lui Jason ca poate avea încredere în mine. Ma răcește lipsa lui de încredere și acum ii pot dovedi ca sa înșelat. Acum ori nici o data!

Știu știu nu am postat. Scuze iarăși pana normala de ieși plus profii Napoli care dau multa tema nu da un rezultat fain. Aici e capitolul sper sa va placa. Uite și poza de azi.

Necunoscutul  (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum