O zi "normala "

466 34 8
                                    

Din perspectiva lui Jason:

Era o zi normala de vara,ușor calda și destul de plăcută. Pe cine vreau sa păcălesc. E 10 seara și noi aproape ca ne spintecăm. Bine cel puțin eu îl spintec pe E.J. care sa dat la Mayu a mea și a și pipait-o și fiind iubita mea eu nu accept asta. E a mea. Doar eu o ating. NUMAI EU. După 2 ore în care eu îl loveam și ceilalți încercau cumva sa ma dea jos de pe el ca sa nu îl omor cumva cumva m-am calmat și am urcat în camera mea și a lui Mayu.  Desigur pe ea am luat-o cu mine. Cu E.J. și Offender în nici un caz nu o las.

Și aici dragi telespectatori kriss s-a oprit deoarece ii era lene. Amu după 1 săptămână  s-a apucat iar. Yey.

-Știi ca am făcut asta doar pentru ca te iubesc și nu suport sa te atingă alt cineva?ma scuz în fata ei.
-Știu. Dar știi bine ca numai pe tine te iubesc!
Zâmbesc mulțumit și o iau de talie trangand-o în cel mai nebun și mai plin de dorința sărut din lume. Ce iubesc cel mai mult la ea e ca mereu îmi răspunde cu tandrețe. E asa de firava. Trebuie sa am grija nu cumva sa o sparg în bucăți.  Mayu e mereu fericita. Mereu ma susține și ajuta. Cred ca e timpul sa o răsplătesc. Am ridicat-o în brate obligand-o sa își incolaceasca picioarele în jurul meu,am trantit-o de perete și am continuat cu săruturile. După un timp totul a scăpat de sub control dar  nu regret deoarece a fost prima și cea mai interna noapte a mea de dragoste. De acum în colo ea îmi aparține cu adevărat. E numai și numai a mea și numai eu pot sa ma pot bucura atât de mult de ea. Numai eu. Acest gând m-a făcut sa zâmbesc în timp ce o țineam pe Mayu a mea în brate. Dormea atât de liniștit. Oare am luat-o prea brusc? Oare a fost prea mult?...sincer îmi era frică să nu fi făcut ceva greșit sau sa nu fi făcut suficient de bine. 
E plăcut sa petrec puțin timp cu iubirea mea. Chiar țin la ea ceeace e ciudat deoarece în viata mea nu am ținut la cineva asa...nici măcar la părinții mei și pot spune ca nici la Candy. Poate frățiorul meu e cam gelos. Trebuie sa discut cu el. Ușor ușor privesc ceasul care indica o ora destul de târzie pe care nu o pot descifra din cauza ca somnul și amorțelii. Pur și simplu cedez tentației și adorm. Nu știu cum dar am avut cel mai frumos somn din lume. Dar ceva din acel vis frumos îmi șoptea parcă "Care sunt cele 3 lucruri pe care nu le poți ascunde la nesfârșit? " Și de o data totul devine negru dar vocea creștea și a ajuns sa urle în capul meu. Nu mai puteam."Adevărata iubire!!!"

Soarele iubește atât demult luna încât la fiecare răsărit el moare pentru ca ea sa poată sa respire

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Soarele iubește atât demult luna încât la fiecare răsărit el moare pentru ca ea sa poată sa respire. E cea mai pura iubire....3 lucruri pe care nu le poți ascunde la nesfârșit. "Luna,Soarele și Adevărul ".
-CE VREA SA ÎNSEMNE ASTA?!!!!tip cat de tare pot. Nu mai suportam acel urlet.
-JASON TREZEȘTE-TE!JASON. JASON JASON.
Mă ridic în fund și o privesc pe Mayu care vroia sa ma trezească se pare din acel coșmar. Eram transport și Abea puteam sa respir.
-Ești bine?spune ea și ma trage în bratele ei.
-D-da.  Doar...doar un coșmar.
Îmi lipesc nasul de scobitura gatului ei și stau asa calmandu-ma. Nu știu cum face asta dar mereu ma calmează.
-Mayu?
-Da Jason?
-Când aveai cosmaruri...cum scăpai de ele?
-Nu scăpam. Dar în schimb te luam în brate și parca totul devenea mai frumos. Practic tu ma ajutai.
Zâmbesc și o strâng în brate întinzându-mă  înapoi în pat.
Parcă corpul meu se relaxează acum. Ma uit la ceas. 6 dimineața.  Nu ma simțeam obosit și nici nu am putut adormi. Nu tiu de ce. Îmi rea frică? Ceva ma înspăimânta?  Imposibil. Nu are ce sa ma înspăimânte.

Necunoscutul  (Jason The Toy Maker & Mayu Misakao )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum