Tina:
Slyším z dálky slova "Mi to zvládneme". S úst my výjde zvuk. " Co zvládneme?" otážu se. Slyším dupání nohou, výkřiky a pláč. Slyším vše, ale připadám si jak ve snu. Bojím se když se probudím bude tam zase ten divný chlap a bude mi říkat věc, které nejsou pravda. Nakonec se odvážím a otevřu pravé oko. A uvidím zbídačeného Hipiho, který na mě kouká s úžasem. S oka mu vypadla jedna slza a na tváři se mu vykouzlil úsměv.
" Pane Malfoy, jak se to vše přihodilo?" optá se starší lékokouzelnice v limetkovém plášti. "Jen jsem Tině řekl "Mi to zvládneme." a ona se mě zeptala "Co zvládneme?" a pak otevřela své nádherné jasně modré oči a usmála se." odpoví Hipi a po tváři se mu kutálí slzy. Lékokouzelníci si něco šeptají a zápisu něco do grafu. Hipi se na mě kouká s láskyplným pohledem a pořád mě hladí po ruce.
"Slečna Tina Leanna Black Leons utrpěla duševní stav, kterému se říká po mudlovsku komat. Komat je hodnocen podle 10 kritérii. Slečna Leons splnila už 7, což je úžasné, protože před léčbou měla jen 2 body s 10. S lítostí Vám musím oznámit, že budete mít doživotní následky. Je to hodnoceno podle Dorianovi stupnice od 1 do 5 s tím, že 1 je nejlepší a 5 nejhorší. Slečna Leons má číslo 3 což je tak na pomezí propuštění do domácí péče. Ale že se Narcissa Malfoyová zaručila, že se bude o slečnu Leons starat tak bude propuštěna do domácí péče za 7 dny. A k tomu se váže, že slečna bude trpět výkyvy nálad. Buď bude naprosto šťastná nebo neskonala smutná. Proto potřebuje, aby se o ní někdo staral." skončí proslov lékokouzelnice a podá Hipimu nějakou kartu. Ten jen přikývl. "Mějte se dobře, slečno. Brzy na viděnou." usmála se lékokouzelnice a spolu s ostatními lidmi odešla s pokoje.
" Co se stalo, Hipi?" zeptala jsem se opatrně. Hipi se usmál a nadechl se. "Ten člověk, který si vydává za tvého otce, na tebe poslal kletbu, která tě odrazila na konec místnosti." řekl naštvaně Hipi a stiskl mi ruku. "Kde je?" zeptala jsem se opatrně. Nechtěla jsem přijít o ještě někoho. Sice nemám otce moc v lásce, ale je to jednou můj otec. "Byl na 1 rok poslán do Azkabanu. Patří mu to." odpověděl mi na otázku Hipi. "Na rok? Kde já budu. Když je Xena (babička) v Číně." divže jsem se nerozbrečela. "Zůstaneš u nás a spolu semnou nastoupíš do Bradavic." řekl s úsměvem Hipi a objal mě. "Jsem rád, že ses probrala. Nevím co bych bez tebe dělal." usmál se a vroucně mě objal. Ten pocit bezpečí mi chyběl. " A co spolu zvládneme?" zeptala jsem se na nezodpovězenou otázku. "No víš.........
James
"To se ti zase něco povedlo, bráško." pronesl ironicky člověk, který si říká můj bratr. "Co se stalo?" a nevědomky se dotknu hlavy. Doprdele moje hlava. "No opil ses jako dán a řval si něco v tom smyslu.." divže se nerozesměje " Ta Tina bude jednou moje." a příšerně se rozesmál. "Tak to je v prdeli." zaklel jsem a chtěl jsem vstát. Trochu jsem se zatočil a musel jsem se opřít o zeď. "Ty máš doopravdy kocovinu." směje se ten zloduch , který si říká Albus Severus Potter. "Vypadni Seve." zařvu a popadnu ho za ruce a vyhodím ho před pokoj. " Jen se nezblázni, Siriusi." zařve na mě na oplátku a začne si zpívat nějakou blbou písničku. Něco ve stylu " Siriusi, Siriusi nelez pod každou tu hezkou sukni. Když se našla jedna holkou o kterou by jsi stál dala ti košem, lalala." zpíval si a běžel po schodech. " A jak se ta holka, jmenovala? To jméno se nezapomíná. Dostala jméno tajemné a to je Tina Black." zatrylkovala další osoba za mimy zády. Po schodech poskakovala moje mladší sestra a zpívala si očividně další sloku. " A hele náš Casanova." zasmála se. " Já ti ustřihnu všechny ty tvoje vlasy a nikomu se nebudeš líbit." zařval jsem a rukou naznačil nůžky. " Jen se nezlob, Siriusi. Vždyť si Casanova vždyť to každý ví. Kdy se konečně usadíš." zasmála se proběhla vedle mě. " Sukně se všude točí a každá by ho chtěla mít. On chce jen tu jedinou, která hnědé vlasy má a v zelené se vyžívá." zavřeští další osoby. Kdy to konečně skončí. Ze schodů peláší dvojčata Weaslyovi a zase si něco zpívají. Sakra kolik slok má ta písnička. " V erbu lev v ruce koště a za každou sukní se otočí ještě. To je ten Potter nejznámější. Ale je tu jeden háček. Dívka s erbem ve znaku hada ho v lásce zrovna nemá. A k tomu na stráži, stojí kluk, který tu holku hlídá. Potter si pozor zrovna nedává a had poráží lva." zase někdo zatrylkoval. Se schodů jde Viki a Teddy a drží se za ruce. " Kámo, včera jsem si dokonce ani nemuseli zapnout rádio. Ty jsi nám ho skvěle vynahradil." zasmál se Teddy a nenápadně mě žduchne do ruky. " Kdo tu příšernost složil? "optal jsem a chystal se, že tu osobu zaškrtím. "Všichni." zasmála se Viky a vlepila Teddymu do vlasů mokrý polibek. " Kámo, vypadáš hrozně." zasměje se dobrácky Teddy a vytáhne s kabátu zrcátko. Bože. Pod očima mám kruhy, vlasy mám přeležené na každou světovou stranu. " My jsem na snídani. Měj se zatím, Casanovo." rozesměje se Viky a spolu s Teddym jdou po schodech dál.
Trochu pěny do vlasů. Učísnout na bok. Jo tak tohle je vono. Do zrcadla nasadím lamačský úsměv a rukou si prohrábnu vlasy.
Hrůza. Hrůza. Ze skříně vyhazuji všechny věci, která tam jsou až najdu černé triko kde je napsáno " Black my love." a černé roury.
Pomalu scházím schody a chystám se na všechny věci , které mě dole čekají.
" Heleme náš Casanova. Dokoncei její jméno má na tričku. Tak to je vážné." zavřeští moje ségra a ukáže na mě. S celé jídelny na mě kouká hodně očí a všichni se culí. "Dobré." zamumlám a usadím se na svém místě. " Kolik vaflí, Dáne?" zasměje se strýc Rona. " Jen hrnek čaje." odvětím. "A hele tady má někdo kocovinu." zasměje se strýc Ron a mrkne na tetu Hermionu, která studuje nějaké nová kouzla. "Vzpomínáš Harry, jak jsi šel v 3 ročníku tu tajnou chodbou k Rosmertě." zeptá se strýc Ron na oko. Otec vzhlédne od novin a na tváři se mu objeví úsměv. "Jojo. Jak jsem byl vyvalený když jsem se dozvěděl, že obávaný vrah Sirius Black je mým kmotrem" řekne otec a zasměje se. " Stejně jste to neměli dělat." ozve se teta Hermiona. "Ale Hermi bylo to super." zasměje se Ron a vlepí tetě Hermioně na tvář pusu. "Ale nepovídej mi, Hermi, že jsi nebyla štastná když si vrazila Dracovi tu facku." zasměje se moje mamka a dá bratrovy další vafli. "Jen jsem slyšel, že jednoho s této místnosti porazil peroxid." nadhodí Hugo a uculí se. Všichni na mě upřou zrak. " Nechte mě na pokoji. " zamručím, vezmu si hrnek do ruky jednu vafli a jdu do pokoje. " A hele tady se někdo popral o holku." zasměje se škodolibě Albus a napije se čaje. "Nechte mě." zakřičím, protože mi ujely nervy. " Pápá Casanovo a lepši se v souboji. To jsi musel být hodně špatný když tě porazil Scorpík" zakřičí všichni přítomní. Jen otec si čte, matka zase zmizela v kuchyni, teta Hermiona něco studuje a strejda Ron se směje s ostatními. To je doopravdy den blbec.
----------------------
Konečně další kapitola. Snad se vám líbila.
S láskou Anna
ČTEŠ
Propletené osudy Cz/HP FF / POZASTAVENO NA NEURČITO
FanfictionFanfikce tak trochu na jiný způsob. Děti hrdinů z knížky od J.K. Rowlingové. Ale přibila jsem jedna dívka, která je tak trochu..... jiná. Má v sobě tajemství, které ví jen asi ona a spisovatelka (úsměv :D). Chcete spolu s ní a s 3 kluky se podívat...