James
"Crrr.". Co se děje? Já jsem ten budík nenatahoval.
"Hola hola Bradavice volaj." slyším s chodby. A do prdele. "Casanovo vstávej. " zakřičí s chodby hlas mého otce.
Černé tričko s potiskem, který hlásá "Potter is best.", černé roury a kožené mafiasné boty. Ještě vlasy a jsem.
Trochu gelu, hodit na stranu, nasadit ležérní úsměv a můžu vyrazit. S pokoje popadnu červený kufr a nebelvírskou šálu. Počkat... Ještě oznak prímuse. Nasadím si ho a trošku ho přeleštím. Tak to je fakt dobrý. Už chci skoro vyjít, ale na poslední chvíly si uvědomím, že si mám vzít koště Střela 2016. Jenom pro zajímavost je to nejnovější a nejlepší model.
"Tak jak se těšíte?" zeptal se s plnou pusou Teddy. A pak se zašklebil. " Nezlob je Teddy." zasměje se Viky a dolije mu čaj. Teddy je spokojeně zamručí. Je to přece medvěd.
"Dělejte všichni. Hybaj.." pořvává strejda Ron. Teta Hermiona se loučí se slzami v očích s Hugem a Rose. Mamka a táta rozloučí s každým zvlášť. Teď se loučí s Albusem." Jamesi Siriusi." vysloví moje jméno s pýchou v hlase otec. A jde se na popravu. Matka má slzy v očích a otec se tváří vážně.
"Jamesi Siriusi Pottere, dostal jsi jméno po dvou významných lidech. První je James což byl tvůj děda. Je škoda, že jsi ho nikdy neviděl." zamlží se otci oči. Ale mluví dál. "Druhé tvé jméno je po mém kmotrovy. Byl to úžasný člověk. " zavzlyká a utře si slzu, která mu vyskočila s oka. " A proto chceme, aby jsi byl tak úžasný jako tyhle dva velice významní lidi v mém životě. Jsi pro mě a Ginny stejně významný jako Albus Severus a Lily Lenka. Jsi stejně cenný jako tvůj bratr a sestra. Ceň si toho." otec dokončil proslov a umlkne. Teď mamka. "Ať si v životě stejně šťastný jako já a tvůj táta. Ať se tvé sny stanou skutečností. Ať máš ženu, kterou chceš mít." dořekne ze slzami na krajíčku matka. "Moc děkuji. Za vše." dořeknu a oba obejmu. Matka je asi o hlavu menší než já takže spíše ona obejme mě. Otec je stejně vysoký jako já tak mě jen chlapsky poplácá po rameni a nečekaně mi něco zašeptá do ucha "Nechovej se jako frajer. Dospěj. A dveře se ti otevřou do všech stran." zašeptá a pak začne mluvit nahlas. "Takže budeme cestovat letaxem. Rone a Hermionu běžte první." usměje se a chytne mamku okolo ramen. " Tak pojďte." vybídne strejda Rona. První se letaxuje Ron, druhá Rose třetí Hugo a poslední jde teta Hermiona.
"Tak jdeme Pottrovy." zavelí táta a první se přeletaxuje. Další je Lily a za ní se letaxuje Albus. Zbyly jsem jen já a mamka.
"Jamie, počkej." zastaví mě mamka. " Mi ti věříme ve všem. Jen se prosím neper s Malfoye. Slib mi to. Prosím." zašeptá mamka. Podívám se do jejích psích očí a jazyk se mi rozpohybuje bez mého vědomí. "Slibuji, ale jestli bude někomu z rodiny ubližovat..." nestačím doříct. Mamka se mi vrhne do náruče. "Děkuji." zašeptá a přeletaxuje se.
Podívám se po místnosti, kterou budu muset opustit. Vezmu kufr, koště a prášek. A přeletaxuji se.
" Podívejte Pottrovy." vykřikne někdo z davu. "Ahoj Albusy." ozve se nějaká holka za bratrovými zády. "Ahoj Petty. Jak se vede? Oženil se tvůj otec?" zeptá se Albus. "Pojď si sednout do kupé vše ti řeknu." usměje se černovláska. "Tak pápá rodino." zamává Albus a ztratí se v davu.
"...léky jsou v šesté kapse. Jídlo máte v bočních kapsách." slyším povědomý hlas. Otočím se a tam jde skoro celý klan Malfoy. Narcissa Malfoyová nese obrovské tašky a Draco Malfoy táhne dva napěchované kufry. "A nezapomeň. Ráno, odpoledne večer." říká Narsissa postavě, která jde za ní.
A najednou uvidím kluka s bílými vlasy, v černém obleku, který nese nějaké tělo v náručí. Postavě v náručí spadne kápě a v jeho náručí je holka o kterou už dva roky usiluji. Tina Leanne Black Leons. Její bílé vlasy spadají přes Malfoyova ruce. Je v hrozném stavu. "Siriusi už musíme jít." zatahá mě za tričko Rose a Hugo. " Jdeme bando." zavelím a zatáhnu je do kupé. Co se stalo sakra s Tinou? Musím to co nejdříve vypátrat co se jí stalo?
-----------------
Jej. Další kapitola je na světe. Jak jste už poznali z názvu tento díl bude mít 4 krátké kapitoly. O každé postavě. Will, Scorpius, Tina a James. Snad jsem splnila vaše očekávání a někdy papa.S láskou Anna
ČTEŠ
Propletené osudy Cz/HP FF / POZASTAVENO NA NEURČITO
FanficFanfikce tak trochu na jiný způsob. Děti hrdinů z knížky od J.K. Rowlingové. Ale přibila jsem jedna dívka, která je tak trochu..... jiná. Má v sobě tajemství, které ví jen asi ona a spisovatelka (úsměv :D). Chcete spolu s ní a s 3 kluky se podívat...