Multi: Ozlem
_________________________________Özlem aşık mı olmuştu? Daha ben hayatımın aşkını bulamamışken o nasıl bu kadar kolay aşık olabiliyordu? Ah söylemeyi unuttum. Özlem şu ana kadar -saydığıma göre -niye saydığımı bende bilmiyorum- toplamda 7 kişiye aşık olmuştu. Bu 8. sanırım. Öfff her ne b*ksa.
Hayatımda hiç aşık olmamıştım ama birini sevmek ne demek biliyordum. Bir zamanlar ben şeye.. Yani bunu söylemek zor.. Ben önceden Umut'u seviyodum! Uff bundan her ne kadar utansam da neyse. Bence bunu boşverin. Hiç görmediniz, duymadınız, okumadınız.
şimdi Özlem ile ilgilenmem lazımdı. Sakince ''Ablacım.''diye söze başladım. ''Canım kardeşim senin kalbinin şifresi 1234 mü? Herkese aşık oluyorsun bu ne ya?'' (Bu söz tamamen başkasından çalınmıştır jksjsk)
''Ama abla çooooooook yakışıklııııı çooooooooooooook taaaaaaaaaaa-'' ''Off tamam anladım uzatma''diye lafını böldüm.''Aşık olduğun adamın adı ne?''diye bir soru yönelttim Özliş'e. ''Adı Umut'' Umut... Bir süre bu adı düşündüm. ''Kaç yaşındaydı ablacım?'' ''Seninle aynı sınıfta diye biliyorum abla''
Benimle
Aynı
Sınıfta
Umut
Adı Umut.
Benim eski sevdiğim, adam demeye utandığım psikopat.
''Ablacım ne istersen yaparım ama yeter ki onu sevme. Lütfen! Dışarıdan göründüğü kadar tatlı değil! Aynı adı gibi. O bana da bir umut vermişti. Ama sonra o umut gitti! Gerçekten gitti! Başkasıyla sevgili oldu! Ondan nefret etmemi sağlayacak şeyler yaptı! Onu sevme!''
''Abla bilip bilmeden konuşma! Bence onu hala sevddiğin için ona aşık olmamı istemiyosun!''
''Ablacım!! Onun yüzünden Savaş adındaki velet okuldan atıldı! Gerçi pek önemli değil ama neyse. Daha sonra uyuşturucu falan da kullanıyor. Sonra başkaaaa... Ha bi de benim en kötü günlerimin başlamasının sebeb de o.''
Oha ben demin okulumuzun en yahuşihli çocuğuna velet mi demiştim???
Aynen öyle dedin salak!
''Abla seninle onun sorunları veya kavgaları falan beni ilgilendirmiyor. Ben ona aşık olduysam oldum. Bitti!'' Her ne kadar aşktan anlamasam da bence Özlem'in bu düşüncesi yanlıştı. Onu aşk uzmanı Ecoşumuza götürmemiz gerekiyordu. Yani Ecem'e.
Hemen telefonumu elime alıp Ecem'i aradım.
''Alo? Ecoş Özlem'le size gelsek sorun olur mu?'''
''Hiç sorun olmaz. Zaten benim de sana anlatmam gereken şeyler vardı.''
''Off yine Ecem dedikoduları mı?''
''Ecem yeter artık! Ver şu telefonu bana!'' Bir dakika. O Ezgi'nin sesi miydi?
''Ben kapatıyorum görüşürüüüz.''diyerek telefonumu kapattım.
Üstüme klasik ben olarak siyah tayt üstüme de göbeğimi hafif açık bırakan düz beyaz bir tişört giydim. ''Özleeeeeeeem!! Gel hadi Ecemlere gidiyoruz!'' ''Of niyeeeeee?!!'' Anladık gitmek istemiyorsun. Hmmmm... Buldum!
''Ama Ecem yeni dedikodulardan bahsedicek. Bi bakarsın Umut ile ilgili küçük bilgiler verir sana'' ''1 dakika kadar bekle hemen giyiniyorum!''Hehehehe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sonra bu son basketini attı ondan sonra da Aslı'nın dudağından öptü! İnanabiliyor musunuz?! İğrençti. Neyse işte sonra bunlar soyunma odasına falan gittiler sonra bunlar soyunma odasından çıktılar. Aslı'nın saçları falan da-" "Offff! Ecem Aslı'dan benane yaaa! İki saattir Aslı ile Deniz'in öpüşmelerinden felan bahsediyosun!"...Ezgi. "Aynen Ecem abla yeter artık bana Umut ile ilgili şeyleri anlat."...Özlem.
"Gız sen ne içtin?"...Ecem.
"Meyve suyu Ecem abla?"...Özlem
"Özlem sen buraya gelmeden önce 5 şişe bira felan mı bitirdin kardeşim?! Umut gibi bi pisliğe aşık olmak için nasıl bi pislik yaptın bakiim?"...Ecem
"Aaaaaa yeter be!"...Derin.
"Aynen ya! O Umut'un yedi sülalesini si-" Ezginin lafını Ecem böldü.
"Sus lan!"
"Ay pardon bir an gaza geldim."diye kıkırdadı Ezgi. "Yemekte kuru fasulye mi vardı bugün Ezgi?"...Derin
"Ooooo Derin?? Sen harbi değişmişsin. Ya da üç harfli çarptı seni."...Ecem.
Ama bunların konuşmaları sabrımı taşırmaya başlamıştı. Bi anda patladım.