1 část

393 34 12
                                    

"To už je ráno?!" Zanaříkala sem a típla budík. Ještě 10 minut sem ležela v posteli a obíjmala svého plyšáka, podobnému Sugovi. Byl tak roztomilý, nechápu jak sem se do něj mohla zamilovat. Jeho úsměv, vlasy, tělo. Bože, jsem vážně idiot, stejnak si mě ani nevšimne. Z mého snění mě vyrušila moje mladší sestra Lilu, teda pokud se jí dá říkat sestra, je spíš zmutovaný pes skřížený s ještěrkou.

"Vstávej!!" Začala mi skákat po nohách. Zhodila sem jí a šla si pro věci. Nesnáším když jí mamka posílá aby mě vzbudila, obzvlášť do školy. Vyhodila sem svojí sestru z pokoje a vyhrabala nějáké oblečení ze skříně. Nakonec sem si něco oblékla (přetsi nepůjdu do školy nahá?!) a podívala se do zrcadla. Najednou sem slyšela hlas svojí, vždy usměvavé mámy.

Lizzie, máš tu snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lizzie, máš tu snídani." Zavolala na mě a já seběhla dolů po schodech.

"Palačinky, mňam." Olízla sem se a hned se do nich pustila. Miluju palačinky, jsou vždy tak perfektně sladké. Když sem dojedla, uklidila sem si talíř a šla si obout boty. Najednou mi zazvonil mobil, když sem se na něj podívala, přišla mi od někoho zpráva. Po otevření zprávy sem zjistila, že to je nějáký kluk, který si říká S.G. Bylo mi to docela divné, přesto sem ale odepsala.

S.G : Ahoj :)

LizLunic : Ahoj.... známe se?

S.G : možná... jak se máš?

LizLunic : možná? Docela dobře.... a ty?

S.G. : to neřeš,stejně, co děláš?

LizLunic : sem na cestě na autobus.... ty?

Dál sem se na mobil nedívala, protože sem neměla Wi-fi. Když sem došla před dům, uviděla sem svojí nejlepší kamarádku Chloe. Jako vždy měla svoje zářivě modré vlasy svázané do mastného drdolu. Její rozehrané jeany doplňovaly punkerské boty a jemný bílý svetřík.

"Ahoj Liz." Objala mě a já jí to oplatila.

"Ahoj Chloe." Usmála sem se na ní. Pak sme samozřejmě šli na autobus, kde čekal můj sladký Suga.

"Ahoj Sugo!" P ozdravila ho Chloe a já se jenom za ní schovala a zrudla.

"Ahoj Chloe, ahoj Liz." Usmál se na nás a zamával nám.

Já jenom zamávala a dělala jakoby nic

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já jenom zamávala a dělala jakoby nic.

"Bože, ty seš ale stydlivka." Zasmála se Chloe a já jí jenom praštila do ramene. Najednou sem si všimla, že se Suga našemu komickému výstupu smál. Naštěstí přijel autobus, samozřejmě bych to nebyla já aby se mi něco nestalo.

"Kde mám peněženku?!" Překvapeně sem prohledávala tašku.

"Ty nemáš peněžnenku? Tak to je průšvih, protože já nemám na půjčení." Oznámila mi Chloe a já málem skolabovala.

"Tady máš." Usmál se Suga a podal mi 8 korun na bus.

"Díky." Sklonila sem hlavu a vzala si těch 8 korun.

Rychle sem naskočila do autobusu, koupila si lístek a sedla si ke Chloe.

-----------------------------------------------
*o přestávce*

"Konečně konec hodiny." Oddechla sem si a všimla si že ke mě míří Suga.

"Ahoj." Pozdravil mě a sedli si ke mě. "Můžu si s tebou dát oběd?" Zeptal se a já zrudla.

"J-jasně." Sklonila sem hlavu a začala otevírat svůj box, bylo v něm sushi a rýže.

Tady to utnu.... kdo by chtěl pokračování...tak ať hlasuje... :3::3

Be my Valentine! Suga FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat