9 část

215 19 2
                                    

Po tom, co sem mu tu ránu zalepila, sme šli domů.
______________________________
*po cestě domů*

"Proč si tam se mnou zůstala?" Zeptal se mě Suga.

"No, chtěla jsem, a taky jsem neměla nic lepšího na práci." Zasmála sem se, ale na to mi moc neskočil.

"Řekni pravdu." Začal mě lechtat a já spadla na trávu. On spadl vedle mě. Byla už tma a na nebi byly hvězdy. Nádherně zářily, a my jsme leželi vedle sebe. Tenhle den byl asi nejlepší, být s ním, vážně je lepší než ostatní.

"Víš jak sme ti říkali o té soutěži." Vážně Suga.

"Hm?"

"Škoda že tam nejedeš s námi. Seš pro nás hrozná podpora, jenom díky tobě jsme se tam zapsali."

Já se jenom usmála.

"Neměli bychom jít?" Vstal Suga a podal mi ruku.

"Asi máš pravdu." Chytla sem jeho ruku a vstala. Z nějákého podivného důvodu mi tu ruku nepustil, dokud jsme nedošli před můj barák.

"Díky, za to že si tam se mnou zůstala." Usmál se Suga a obejmul mě. Já celá zrudla a začala panikařit.

" Není za co. To by udělal každý." Začala jsem kolem sebe mávat rukama. Nakonec sme se oba rozešli do svých domů. Najednou sem si vybavila že už mám pár dnů do Valentýnu. To něják zvládnu. Lehla sem si na postel, vytáhla mobil a začala poslouchat History-queen

Zavřela jsem oči a zaposlouchala se do rytmu. Nakonec jsem stejně usla.

Vzbudila jsem se kolem 6 ráno, takže jsem měla ještě hodnu a 19 minut čas. Jako každý den sem něco vyptávala ze skříně, oblékla se a šla se najíst. Když jsem se podívala na mobil, byla tam zpráva od Sugy.
Ve všech stálo, že je přijali na konkurz ze 158 lidí.

Já: tak to je super

Suga: že jo. Přijali tam nás a ještě 5 skupin. Doufám že to vyhrajeme.

Já: to já taky :)

Vypla jsem mobil, zapla notebook a pustila si BigBang- Loser. Po tom, co to skončilo sem se šla obout a hned na autobus. Chloe tam nebyla, ani Suga nedošel. Takže jsem nakonec nastupovala sama. Když dojel autobus a já nastoupila, někdo chytl mou ruku a stáhl mě k sobě.

Tady to ukončím XD tak co...kdo jí stáhl k sobě???

PS: konečně se blížíme k 10 kapitole XD jeeej.... mám napsat speciál??? Nebo pokračovat normálně, akorát s 1000 slovy????

Be my Valentine! Suga FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat