"Fakt dobrej vtip." Podrbal se na hlavě a schodil Jungkooka z postele. Ten spadl přímo na skoro probraného Taehyunga.
"Pitomci." Stoupl si naštvaně, sebral si kafe ze stolu, bundu a odešel. Já se na něj dívala dost divně, protože by nikdy nic takového neudělal. Něco se mu určitě stalo. Proto jsem si vzala bundu a rozběhla se za ním.
"Co se ti děje?J-hop-" Nenechal mě ani doříct větu, chytnul mě za ruku a silně mě obejmul. Najednou mi začali kapat jeho slzy na rameno.
"Promiň." Řekl rozklepaným a smutným hlasem. Svou rukou sem ho začala hladit po vlasech.
"Neboj, to bude v pořádku." Radši jsem se ho na nic neptala, jen se ho snažila utěšit. Ale dost jsem tušila, že v tom má prsty jeho expřítelkyně. Stáli jsme tam a obíjmali se, cítila jsem jakoby celý svět byl zmrazený, a že žijeme jenom my dva. Najednou se na mě podíval a já na něj. Jeho hnědé oči byly plné slz, ale přitom tak čisté. Jeho rty se ke mě přibližovaly čím dál tím víc, ale nakonec mířily k mému uchu.
"Díky, za všechno co pro mě děláš. Miluju tě." Zašeptal mi do ucha a mě začalo rychleji tlouct srdce. Nakonec mi dal letmý polibek na tvář a odešel. Já tam stálá jako kůl v plotě, než došel Suga.
"Tak co?" Začal se mě ptát. "Co se stalo?"
"Já ani nevím." Usmála sem se na něj a šla směrem k mému bytu.
Když jsem tam došla, nemluvila sem a šla si udělat kafe. Nakonec jsem bez mluvení odešla na brigádu kterou mi sehnala Chloe a Pinky. Sešla sem se s nimi a pořád se usmívala. Všechny sme si sehnaly brigádu jako servírky což bylo úžasné. Potřebovala jsem totiž peníze na dárek pro Sugu k tomu valentýn, který je zítra. Nakonec sem si vydělala dost na to, abych mu koupila koženou kšiltovku. Dost se mi líbila a hrozně mi ho připomínala. Když jsem šla po cestě domů, byla už tma, takže jsem musela jít rychle. Najednou jsem si všimla Sugy, jak sedí s nějákou holkou a drží jí za ruku. Byla skoro půlnoc a zrovna začalo pršet a já se málem rozbrečela. Dost sem se do něj zamilovala a tohle mě ranilo. Upustila sem tašku s tou čepicí a utekla.Bohužel, on si toho všimnul a utekl za mnou. Pod pouliční lampou mě chytnul a řekl."Není to tak, jak to vypadá."
"A jak to teda je? Počkat, mě to vlastně může být jedno, protože spolu nechodíme." Lehce jsem zařvala. On sklonil hlavu a odpověděl.
"Ale já nechci aby ti to bylo jedno."
"Cože?"
"Bolí to, a dost. Ale celou dobu se ti něco snažím říct." Najednou si mě přitáhl k sobě.
"M-I-L-U-J-U-T-Ě" pošeptal mi do ucha a políbil mě. Najednou odbyla půlnoc. My tam stáli mokří až na kost, ale mě to nevadilo. Vychutnávala sem si pocit toho, že se můžu dotýkat jeho sladkých rtů, cítit jeho pevné sevřetí. Přišlo mi, že mě už v životě nechce pustit.
"Měli bychom se jít někam schovat." Chytl mě za ruku a utíkal ke mě domů. Málem bych zapomněla že má moje klíče. Najednou sem si všimla, že má za páskem danou tu kšiltovku, kterou sem mu kupovala.
"Měla by ses osušit." Donesl mi osušku, obmotal jí kolem mě a začal třít. Já udělala to samé, akorát sem vzala ručník a dala mu ho na hlavu.
Pokračování příště... napadlo mě, jestli chcete abych pokračovala a nebo to ukončila...je to na vás....
ČTEŠ
Be my Valentine! Suga Fanfikce
FanfictionJmenuju se Lizzie. Sem obyčejná holka která je na střední. Bohužel sem se jako každá zamilovala do třídního krasavce Sugy. Nakonec sem se odhodlala a poslala mu valentýnku. Bohužel, jsem jedna z dívek které se nic nedaří.