Najednou se na mě podíval hladovým výrazem, až teď sem si všimla že nemá svačinu.
"Chceš taky?" Zeptala sem se ho a podala mu hůlky.
"Jasně, díky." Rozzářil se a začal mi jíst svačinu. Tohle je snad poprvé co se mnou takhle mluví.
"Seš celá červená. Nemáš horečku?" Zarazil se a začal mi měřit teplotu. Ten kluk ani neví, že snad všechny holky na škole jsou z něho rudé jak rajčata.
"Né, jsem v pořádku." Odstrčila sem jeho ruku a začala zmateně mávat kolem sebe. Najednou do třídy přišla Charlie.
"Ahoj Sugo." Nasadila ten svůj falešný úsměv Charlie a já se na ní jenom zakřenila. Nechápu jí a ten její styl.
"Ahoj Charlie." Usmál se na ní Suga
"Co chceš?" Podívala sem se na ní se svým zkřiveným úsměvem. Přísahám že tu holku jednou zabiju a tělo hodím do nejbližší řeky.
"Tobě do toho nic není." Podívala se na mě naštvaně a hned se s úsměvem podívala na Sugu. "Tak jdeme?"
"Dobře. Počkej málem bych zapoměl." Stoupl si a vytáhl z kapsy bílou obálku.
"Tady." Podal mi jí a já si jí jenom vzala. Na Charlie šel docela vidět vztek, bohužel namyšlenost prevažovala."Díky." Usmála sem se na něj a přitiskla obálku k sobě. Když už Suga a Charlie odešli, hlavou se mi začalo motat co v ní bude.
______________________________
*v poslední hodině*"Takže, v téhle hodině si ukážeme jak vypočítat bla bla bla......" Vyprávěl náš skoro senilní fyzikář pan Kurčmář.
Najednou sem se podívala na Sugu, který se na mě taky otočil.Najednou sme na sebe začali dělat různé ksichty. Bohužel to skončilo tím že sem s letěla ze židle a skončila na zemi. Samozřejmě sem po škole.
______________________________
*po škole*Hned po škole sem musela navštívit speciální třídu. Když už sem byla u dveří, rozbušilo se mi srdce. I přes strach sem vešla dovnitř a všimla si něčeho neuvěřitelného. V té místnosti byly jenom nějácí kluci a Suga! Radši sem dělala jakoby nic a sedla si do volné lavice, vytáhla mobil a pustila si History-psycho.
Najednou ke né došel jeden z těch kluků, vzal mi sluchátko a poslouchal se mnou.
"History jsou dobří." Zasmál se ale najednou ho vzal bělovlasý kluk za mikinu a stáhl ho zpátky na jeho místo.
"Nestraš nám nově přírustky V." Zasmál se ten blonďák. já si ho něják nevšímala a znovu hleděla do mobilu. Najednou ke mě došel Suga.
"Ehm, ahoj. Četla sis už ten dopis?" Zeptal se ale já ho nevnímala. Bohužel sem si ho ani nevšimla kvůli svalům mých milovaných monstax.
"Hej! Seš na týhle planetě?" Zaklepal na mě a já se na něj s překvapením otočila.
"Jo, promiň, bylo to moc chytlavé." Začala sem se drbat na hlavě.
"Takže, přečetla sis už ten dopis?"
"Promiň, ještě ne. Přečtu si ho doma." Usmála sem se na něj a on jenom přikývl a odešel.
Najednou do místnosti vtrhl jeden kluk, který vypadal docela zadýchaně.
"Jakto že tu máme holku?!" Řekl překvapeně a šel za tím blonďákem. Já si jich ratši ani nevšímala, předsi jenom zbývaly 2 hodiny do konce, pak můžu odejít.
"Hej, jak se jmenuješ?" Zeptal se blonďák a stoupl si přede mě.
Já si jenom sundala sluchátko a odpověděla." Jmenuju se Lizzie ale říkají mi Liz."
"Super jméno. Já se jmenuju
Kim nam Joon ale říkají mi Rap monster. Tohle je Kim Seok Jin, spíš mu ale říkají Jin." Ukázal na hnědovlasého kluka sedícího na Vho lavici."Ten co k tobě došel a vzal ti sluchátko se jmenuje Kim Tae Hyung ale jeho přezdívka je V. Neptej se proč." Zasmál se a ukázal na divně se křenícího kluka.
"Jo, já jsem Jun Ho Seok ale můžeš mi říkat J-hope."
"Já sem Jimin a tohle je Jungkook." Zamávali mi oba kluci.
" A mě znáš." Usmál se na mě Suga a já se jenom rozzářila.
"A-ano." Zrudla sem a snažila se dělat jakoby nic. Najednou byl čas jít domů, takže sem vyletěla jako první.
______________________________*po cestě k Chloe*
Nakonec sem se domluvila s Chloe že dojdu a zahrajeme just dance. Tak sem se rychle převlékla a vyrazila.Po cestě sem najednou narazila na Vho.
"Ahoj V." Pozdravila sem ho a šla k němu.
"Jé, ahoj Liz." Nahodil ten svůj výraz.
"Kam jdeš?" Zeptal se.
"Ke Chloe. Kam se ty chystáš?" Odpověděla sem.
"Ále, jdu s J-hopem a Sugou do místního baru. Dneska se totiž pořádně zřídíme!" Najednou sem se zhrozila.
"Jéžiš neboj. To bYla jenom sranda." Zasmál se a poplácal mě po rameni.
Najednou došel Suga.Právě sem dostala srdeční záchvat. Radši sem utekla ke Chloe, která čekala u svého bytu.
"Tak tady seš! Co ti tak dlouho trvalo?" Poplácala mě po vlasech.
"A-ale nic." Usmála sem se na ní a shodila jí ruku z mojí hlavy. Nakonec sme šli k ní domů.
ČTEŠ
Be my Valentine! Suga Fanfikce
Fiksi PenggemarJmenuju se Lizzie. Sem obyčejná holka která je na střední. Bohužel sem se jako každá zamilovala do třídního krasavce Sugy. Nakonec sem se odhodlala a poslala mu valentýnku. Bohužel, jsem jedna z dívek které se nic nedaří.