10 část

195 18 2
                                    

Stáhl mě k sobě Jungkook.

"Sedni si k nám do 4ky ne?" Usmál se na mě a já souhlasila. Takže jsem nakonec seděla vedle jungkooka. Naproti mě seděl Jin a vedle něj suga.

"L-liz?" Vykoktal ze sebe Jin. Nevím proč, ale moc se mnou mluvit nechce, docela to vypadá jakoby se mě bál.

"N-nechceš s námi zajít po škole na pizzu?" Zeptal se nervózně.

"Jasně že jo. Proč bych nešla." Usmála sem se a kluci začali jásat. Když sme dojeli do školy, rozešli sme se do tříd, takže jsem mohla jít se Sugou sama.
Šla jsem vedle něj jako omámená. U dveří mě chytnul za ruku a řekl.
"Něco ti ukážu."

"Ale, vždyť příjdeme pozdě." Odpověděla jsem. On se jenom usmál a odpověděl mi.

"Neboj, kdyžtak se něják vymluvíme." Znovu se na mě usmál. Já na něj jenom koukala, jako kdybych viděla boha.

"Jdeme." Stiskl mi ruku a my vyběhli ze školy. Takhle jsem se nikdy necítila, tak volně, sebejistě, byl to božský pocit. Ještě k tomu mě držel za ruku.

Najednou sme doběhli k chatě, byla menší, ale nádherně upravená. Byla u jezera, takovou sem vždy chtěla. Suga pořád držel mojí ruku, já si toho ani nevšímala, protože mě pořád fascinovala ta chata. Najednou sme se od sebe oba odtrhli.

"P-promiň" Vykoktali sme ze sebe.

"Nepůjdeme se podívat dovnitř?" Pobídl mě Suga.

"Dobře." Usmála sem se a šla dovnitř. Ve vnitř to bylo tak nádherně zařízené, takže sem se nakonec musela zeptat jak k tomu všemu přišel.

"V podstatě to byl kdysi hotel, ve kterém se moji rodiče poznali. Ten hotel si oblíbili a tak když táta začal pracovat jako šéf firmy, koupili si ho." Začal mi vysvětlovat Suga. Já jenom žasla. Je to vážně nádherné místo.

V polovině sem ho musela přerušit.

"Proč si mě sem dovedl?" Zeptala sem se.

"No, já, napadlo mě že bychom mohli jít na ten Valentýn sem. Předsi jenom už je za 2 dny, a já chtěl vědět jestli se ti tu bude líbit." Sklonil hlavu.

"Jasně že bude!" Usmála sem se. " ale už bychom měli jít do školy, předsi jenom sme zmeškali 2 hodiny. "

"Tolik?!" Zakoktal se.

"Tak pospěš!" Chytla sem ho za ruku, vyběhla ze dveří a utíkala přímo do školy. Když sme oba vběhli do třídy, chytl náš učititel.

"Tady jsou omluvenky. Bohužel sme oba zaspali." Podal Suga omluvenky učiteli.

"Dobře, tak si běžte sednout." Řekl překvapivě učitel. Já jenom zírala jak dokázal napsat tak dokonalé omluvenky.

V lavici sem rychle vytáhla mobil a napsala mu. Docela sem nechápala jak to udělal, ale ratši sem se ho na to ani neptala.

 Docela sem nechápala jak to udělal, ale ratši sem se ho na to ani neptala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

___________________________________
*po škole*

"Pohněte, ať nepříjdeme pozdě." Zavolala sem na Rapmona, Jungooka, J-hopa a Vho.

"Ježíš neboj, do jsem tam v čas." Řekl J-hope a dal svojí ruku kolem mých ramen.

"Dobře." Řekla sem a sundala mu ruku z mích ramen.

Já vím, řekla sem že to bude speciál, ale rozhodla sem se napsat speciál až u 20. Dílu

Be my Valentine! Suga FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat