Když sme k ní došli, obě si zapálili a já skočila Chloe do postele.
"Tak tohle mi chybělo." Vydechla jsem a přitiskla její polštář s Britskou vlajkou.
"Bože, vážně pako." Uchechtly se ty dvě a Chloe se mě hned zeptala.
"Řekneš nám co ste teda dělali?"
"Jasně. Neboj." Odfrkla jsem. Když jsem chtěla začít, přerušila mě Pinkie.
"Počkej, k tomu tvému vyprávění se bude hodit popcorn."
"Dobře, ale rychle." Znovu sem odfrkla a podívala se na mobil. Byla tam jedna zpráva od Sugy a tři zprávy od
J-hopa.*j-hopova konverzace*
J-hope: Dojela si v pořádku? Kluci se o tebe strachovali. :)
J-hope: seš tam????
Já: Jo sem tady, nebojte dojela sem v pořádku XD
Rychle jsem najela na konverzaci se Sugou.
*Sugova konverzace*
Suga: Em.... promiň za to že sem ti chtěl políbit......nevadí ti to....že?
Já: Neboj, nevadí. :) :)
Právě moje duše opustila tělo. Nechápu jak se mi za tohle vůbec může omlouvat, sama sem si to celé ty roky přála. Nakonec sem jim to začala vyprávět. Chloe na mě jenom hleděla s pusou plnou popcornu, Pinkie jenom poslouchala. Najednou sem si vzpomněla na ten dopis, takže jsem se rychle rozběhla domů. Málem sem vyrazila dveře od pokoje, skočila na postel a vzala obálku. Při tom jak sem se jí snažila otevřít, se mi třásly ruce, potila sem se jako kdybych měla deaktivovat nějákou bombu.
Když sem to otevřela, vykouklo na mě červené, přehlé, papírové srdce. Nervózně jsem ho otevřela a četla:Rád si s tebou někam zajdu na Valentýn, doufám že si po spolu užijeme. Ikdyž mi psalo hodně holek, s tebou by to byl ten nejlepší Valentýn. A mezi námi, vážně bych ho nechtěl trávit s Charlie. Takže v 5 hodin na náměstí.
Suga.
Moje srdce chtělo explodovat, mozek opustil tělo a krev se vypařila. Já se jenom zmohla na spadnutí obličejem na polštář a ječením do něj. Když sem se probrala, byly 3 hodiny odpoledne. To sem spala tak dlouho?! Najednou mi zazvonil mobil. Byl to
J-hope.// j-hope: Nechceš jít ven?
Já: Jasně, proč ne. Kde se sejdem?
J-hope: třeba na náměstí.
Já: Dobře.//
Zavěsil jsem a šla si dát něco pořádného na sebe. Nemohla bych totiž jít v tom pomačkaném oblečení. Rychle jsem něco vyhrabala že skříně a oblékla si to. Jako každý den jsem se na sebe podívala před odchodem do zrcadla.
Bylo dobré, že sem našla i klobouk, protože moje vlasy byly příšerné.
______________________________
*na cestě*Když jsem procházela ulicí kde bydlí Suga, všimla sem si, jak mi mává z okna. Samozřejmě sem nečekala a zamávala mu nazpátek. Rychle sem se rozběhla na náměstí, kde už čekal J-hope.
Napadlo nás, že bychom mohli dělat umělecké fotky, teda spíše já. Ale nakonec to vyšlo dobře.
"Na focení jsi vážně talent." Usmála sem se na něj.
"Díky, ale to ty z toho umíš udělat umění." Poplácal mě po rameni. Ikdyž se známe sotva týden, chovají se jako by mě znali roky. Když sme šli přes park do kavárny, všimla sem si Sugy, který jde s nějakou holkou a drží se za ruce. Trošičku mě to zaskočilo, ale ratši sem se snažila nedát to najevo. Najednou nám Suga zamával a rozběhl s tou holkou za námi . To už sem neunesla a utíkala domů. J-hope se za mnou rozběhl. Suga pustil tu holku a udělal to samé. Naštěstí sem byla rychlejší. Rychle sem zaběhla nahoru a zamkla sem se v pokoji. Oba dva nám pořád zvonili na barák, ale já sem to ignorovala. Bohužel, moje mamka je pustila dovnitř, takže mi bouchali na dveře.
Tak a tady to zakončím...doufám že si to užijete...0kyungni0
ČTEŠ
Be my Valentine! Suga Fanfikce
Fiksi PenggemarJmenuju se Lizzie. Sem obyčejná holka která je na střední. Bohužel sem se jako každá zamilovala do třídního krasavce Sugy. Nakonec sem se odhodlala a poslala mu valentýnku. Bohužel, jsem jedna z dívek které se nic nedaří.