7. část

209 17 0
                                    

"Asi si půjdu lehnout." Zívla sem a chtěla jít do pokoje, ale kluci mě zastavili.

"A co my? Kde budeme spát?"

"No, v ložnici spát nemůžete, protože Máma se vrátí brzo ráno domů. U sestry taky ne a na gauči taky ne. Takže zpívá jediná možnost a to můj pokoj." Ztuhla sem a kluci se jenom usmáli. Bohužel,moje postel je pro tři dost velká. Nakonec sme šli do mého pokoje, snažila sem se najít další deku, ale nepodařilo se mi to. Takže sme museli spát v jedné posteli i dece. Moje srdce bylo tak silně, že bych ho slyšela i v tom největším rámusu. Když sme si šli lehnout, vzala sem si noťas a začala projíždět Facebook. Najednou sem si všimla, že mám od všech kluků žádost o přátelství. Hned sem je všechny samozřejmě přijmula a šla spát. Když sem se ráno vzbudila, Suga mě objímal a
J-hope měl svojí nohu přes mojí nohu. Rychle sem je od sebe odhodil, takže oba spadli na zem.

"Au!" Řekli sborově.

"Máme hodinu na to dojít do školy! Vy tu nemáte ani věci!" Začala sem vyšilovat.

"To máš vlastně pravdu." Řekl Suga a oba dva se začali oblékat, obouvat a hned vyběhli ze dveří.

"Tak zatím, uvidíme se ve škole." Zamávali mi a já jim taky. Měla sem ještě 41 minut na to abych se oblékla, najedla a šla na autobus. Tak sem něco vytáhla ze skříně.
Hned sem se podívala do zrcadla, protože moje vlasy byly Jako vždy příšerné.

Sešla jsem po schodech do kuchyně, ve které bylo po včerejšku uklizeno. Otevřela sem ledničku, vytáhla mlíko a cereálie. Po jídle sem se Hned vydala do školy. Když sem došla na zastávku, jako každý den tam na mě čekala Chloe.

"Ahoj Chloe." Zamávala sem jí. Bohužel mi úsměv hned sklesl. Chloe mě hned objala a začala mi brečet na rameni.

"Co se stalo?" Začala sem jí utěšovat. Absolutně sem nevěděla co se děje.

"Mike, on." Vykoktala ze sebe. Mike je její přítel, kterého už od začátku nemusím.

"Co ti ten kretén udělal?" Ozval se někdo za mnou. Po tom, co sem se otočila, zjistila jsem že to je Pinkie.

"Klídek Pinkie. Tak povídej, co se stalo? V klidu sem posadila Chloe, celá se třásla.

"On *sniff* podvedl mě s Charlie! Načapala sem je jak se líbali." Odpověděla a znovu se rozbrečela. Já tu krávu zabiju! Tak za to se už Sugy ani nedotkne, nehodlám kvůli ní o něj přijít. Ze zatáčky vyjel autobus, takže sme museli nastoupit. Dnes s námi Suga nenastupoval, ale nastupoval s J-hopem a Junkookem, kterých sem si nikdy nevšimla. Když sem šla za Chloe, Suga mi lehce projel rukou po dlani, jakoby na sebe chtěl přitáhnout celou mou pozornost. Lehce sem si zkoušela ret a sedla si vedle Chloe.
______________________________
*ve škole*

Sedla sem si do lavice a začala vytahovat knížky, v tom došla do třídy Chloe a držela Sugu za ruku. Z toho už sem nemohla, vstala ze židle a chytla jí pod krk.

"Co si o sobě myslíš?! Že budeš mojí nejlepší kamarádce krást kluka?! To si přehnala, ty-ty tlusté prase balené v sádle! Jsi jenom štětka, nic víc!" Křičela sem po ní a ona začala brečet. Ikdyž jsem menší, měla ze mě velkou hrůzu. Po tom, co sem jí pustila se skácela na zem.

"Já za ro nemůžu. *sniff* nemá být tvoje kamarádka takové pole no v posteli!" Začala se smát. Chtěla sem jí praštit, ale Suga mi chytl ruku.

"To stačí! Už si udělala dost!" Zakřičel na mě. Já stuhla, absolutně sem nevěděla co říct. Bohužel, než sem něco řekla, skončila sem v
ředitelně. Dostala sem 3 týdny po škole. Vážně super.

Tak a tady to nechám XD doufám že si to užijete

Be my Valentine! Suga FanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat