Asi o půl 6 sem se probudila ve svojí posteli a Sugovým plyšákem v náručí. Najednou mi začal zvonit mobil. Byl to Suga. Kde sakra vzal moje číslo?! Nakonec sem se odhodlala a zvedla to
"Haló?"
"Ahoj, tady Suga. Nechceš jít s náma na pláž? Kluci si tě dost oblíbili." Řekl do telefonu a já zrudla. Sem ráda že to nešlo vidět.
"J-jasně! Proč ne." Zasmála sem se nervózně.
"Dobře. Tak o o půl 10 na nádraží." Zasmál se a típl to. Já si rychle hodila polštář přes obličej, protože sem byla hrozně červená. C-co si vezmu na sebe! Co budu dělat! Potřebuju pomoc. Rychle sem sebrala mobil a zavolala Chloe. Ta mi řekla že je za 5 minut u mě. Nervózně sem přešlapovala u dveří než sem uslyšela zvonek. Samozřejmě to byla ona.
"Tak co tady máme?" Zasmála se a já jenom nahodila ten svůj lehce naštvaný výraz.
"Klídek, vždyť sem nic špatnýho neřekla." Znovu se zasmála. Já se jenom usmála a pustila jí dovnitř. Naši nebyly doma, takže sme tam byly úplně samy. Chloe vytáhla z kapsy svoje cigáro a zapálila si, jako vždy.
"Asi tam umřu." Svalila sem se na postel a držela polštář.
"Neboj, něco vybereme." Poplácala mě po zádech a pak si lehla na postel.
"Dobře." Zasmála sem se a začala hrabat ve skříni.
"Co tyhle?" Zeptala sem se jí.
"Moc dětinské." Chytla plavky a hodila je do koše.
"Tyhle?"
"Moc školní." Znovu hodila další plavky do koše. Tak to pokračovalo asi hodinu, než sme našli perfektní plavky.
"Tyhle?" Řekla sem unaveně.
"Perfektní!" Zajásala Chloe.
"Vážně?" Ratši sem se zeptala.
"Jo!" Usmála se a hodila mi je.
"Budu muset jít, tak si to s nimi užíj." Řekla a odešla. Měla sem ještě hodinu, takže sem se šla umýt, najíst, vyčistit zuby, učesat vlasy a obléct.
______________________________
*na nádraží*
ČTEŠ
Be my Valentine! Suga Fanfikce
Fiksi PenggemarJmenuju se Lizzie. Sem obyčejná holka která je na střední. Bohužel sem se jako každá zamilovala do třídního krasavce Sugy. Nakonec sem se odhodlala a poslala mu valentýnku. Bohužel, jsem jedna z dívek které se nic nedaří.