Arkadaşlarım!

120 12 3
                                    

"Ahhhhhh" diye esnedim. Okula gitmenin ne kadar yorucu olduğunu her gün unutuyorum!

"Miku!" Bu ses! Dün birlikte gezdiğim ve artık arkadaş olduğumuz kız bu!

"Gumi!!" diye seslendim ve birbirimize sarıldık.

"Ee? Nasılsın?" diye sordu Gumi.

"Çok iyiyim! Sana bahsettiğim çocuk var ya!"

"Len olan mı?"

"Evet! O bugün okula geri geliyor!"

"Neee!!!!" Gumi şaşırdıktan sonra birlikte çok ince bir tonla bağırıp 'fangirl'lük yaptık.

Okulun girişinden girdik. Ahhh! "Bugün diğer her günden farklı bir esinti var havada!"

"Aşk olmasın~?" Gumi beni kıpkırmızı etmeyi biliyor.....

"Oww! O yüz çok tatlı~" daha da kırmızı oldum (domates X3) ve çantamı yüzüme bastırdım. Hızlıca Gumi'nin yanından uzaklaştım.

"Miku! Çarpacaksın!"

"Eee!" Ve gerçekten birine çarptım ve yere düştüm. Diğer kişi de yere düşmüş olmalı çünkü iki tane ses duydum. Biri ben biri de?

"Ah!..." Sesinin altından kötü birşeyier dediğine yemin edebilirim. Kafamı onunlua aynı anda kaldırdım.

"M-Miku!"

"Len!"

"Rin!! Aa bu oyunu oynamıyor muyduk? Hehe"

"Rin!" gözüm Rin'e kaydı. Ayağı kalkıp hemen ona sarıldım.

"Miku! Hehe~ Bir puan bana, sıfır sana Len" dedi Rin şeytan gülüşüyle.

"Miku!" Len bana arkamdan sarıldı.

"Eve hoşgeldiniz!" dedim gözlerim doluyken. Gumi'yi yandan yandan kaçmaya çalışırken gördüm!

"Gumi'ye kaçış izni yok!" Bizimkileri bırakıp Gumi'ye sarıldım. Bizimkiler şok içinde birbirlerine ve sarıldıkları boşluğa baktılar.

"Haksızlık!" diye bağırdı Kagamine'ler.

"Gerçek hayatta hak diye birşey yoktur!" dedi Gumi sinsi gülüşüyle. Gumi ve Kagamine'ler arasında yıldırımlar çaktı, elektirikler çakıştı.

"Zil çaldı koşmamız lazım!" dedi Gumi ve benim elimi tutup derse kadar koşturdu. Bu süre içinde Kagamine'lerin gözlerini arkamda hissettim. Gumi ve ben yerimize oturduk, Rin ve Len ise kapı dışında beklediler. Öğretmen içeri girecekken ikizleri gördü.

"Merhaba. Rin ve Len siz misiniz?"

"Evet." dediler sakince.

"Müdürümüz sizi farklı sınıfa aldı."

"Hangisi 3---"

"3. Yani son sınıf değil.. Yeni başlayanların 1. sınıfı.."

"Eeee!" diye bağırdı ikizler.

"Eeee!" Diye bağırdık ben ve Gumi.

__________________💛💚________________
Yeni bölümmmmmmm!!!! Yıllar olmuş ve geçmiş gibi!!!! Alın bakalım sizi fangirller! Hahahahaha! Şaka şaka... Yeni bölüm kısmı değil ama! Evet.. Kitap devam edecek... Yeeeyyy!!

İyi Ki Doğdun ''Miku'' [Devam edilmeyecek...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin