YANDI(M-K)....

110 11 7
                                    

"Velileriniz hemen aranacak!!"

"..."

Hehe... Şu anda bir öğretmen bize niye bağırıyor.. Doğru.. BİZİM OKULU ASMA PLANI YATTI!!!

------Pırasa yardımıyla geçmişe dönelim~-----
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Len ve ben okulun geçidinden geçmeyi planlıyorduk fakat... Güvenliği unuttuk.. Bizde duvarların üstün atladık :3... Einstein biz ile gurur duyuyor... Tabiki güvenlik bizi suç üstü yakaladı ve öğretmenimizin acımasız ellerine teslim etti..

---İzlemediğim şov olan Doctor Who Tardis'i---     ---------------------ile günümüze-------------------

Velimiz aranacaksa.. Mikuo-niisan... T^T
Bekle... Veli... Len.. Len'in annesi.. Lily-san!!
Lily-san'ı görmeyeli yıllar oldu!! Aslında en fazla bir yıl..

Ben ve Len ailelerimiz- ÖHÖM PARDON- Velilerimizin gelmesini beklerken.. Benim muhteşem şansıma.. İlk benimki geldi... Allahım günahım neydi?!! Yaoi'ler mi?!! Özür dilerim affet beni!! Fujoshi'lik bulaşıcı ne yapabilirim?! Fanfiction'lar her yerde Doujinshi'ler önümde.. Benim suçum yok!! Adaletsiz Dünya!!

"Miku~~" Allahım.. O gözleri ile bulduğu bütün kazmaları bana atıyor.. Etrafında şu anime karakterlerinde olan kötücül auradan var... Şu anda 'Miku insanı katil mi ettireceksin? Hehe.. Öyle olsun' bakışını takındı..

"Miku haydi gel eve gidiyoruz!!" T^T

Len'e el sallayıp Mikuo-niisan'ı takip ettim.. Len 'özür dilerim' dermişçesine yavru köpek bakışı attı bana.. Lily-san'ı da görememiş oldum... Acaba Len ilişkimizden bahsetti mi?..

Milyon-niisan arabanın anahtarının üstündeki o sihirli tuşa bastı ve ışıklar çıkmaya başladı.. Perilerin gerçek olduğunu göstermek için daha ne kadar kanıt gerekli?!!

Arabaya bindik.. Ve... Mikuo-niisan.. Mutlu değil..

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Yaz tatili!!! Çok mutluyum-puri!!!.. Tabi Temmuzda Teog'a hazırlık var... Allahım bana yardım et, sabır eyle-puri.. :'3

🎉 İyi Ki Doğdun ''Miku'' [Devam edilmeyecek...] hikayesini okumayı bitirdin 🎉
İyi Ki Doğdun ''Miku'' [Devam edilmeyecek...]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin