Sevgili günlük, nassın iyi misin? Bende iyiyim sorduğun için sağol. Bugün tatil o yüzden çok mutluyum. Mutluluğumu paylaşmak isterdim ama bana yetecek kadar var. Neyse bugün tatil aradım kankamı. Aramızda kalsın benim kadar çirkindir. Benim kadar diyorum çünkü benim çirkinliğimi kimse geçemez o kadar NOKTA neyse konuya geleyim. Aradım bu salağı tlm olmadığı için whatsApp şeysinden aradım. Dedim kanka çıkak mı lan dışarı havada güzel tatilimiz boşuna gitmesin. O da dünden razı tamam lan dedi. Hazırlanınca haberleşek dedik kapattık. Benim hazırlanmama gerek yok donumla bile dışarı çıkıyorum ben,ama neyse bi iki puf yapak dedim. Hazırlandım mal kankamada mesaj attım çıktım dışarı. Kankamın evinin önüne geldim. Tabi bu hala hazırlanamamış semt oturuşu yapıp yolda geçenlere laf attım. Bi tane kız geçti lan ben 40 yıl hazırlansam öyle olamam. Dedim lan artık yetti biraz çirkin takılın bizimde sevgilimiz olsun diye. Biraz sesli söylemişim herhalde kız ordan "banamı dedin" dedi. Yok boş yapma git sana demedim. Neyse bu arada kankam aşağı indi. Vurdum kafasına sen dedim kankanı dedim utanmıyor musun dedim bekletmeye dedim. Bunun konuşmasına izin vermeden çıktım yola buda arkamda tabi. Nereye gidiyoruz dedi. Yemek yemeye karnım aç dedim. O da senden olursa gelirim dedi. Lan ne zaman dışarı çıksak bendensin zaten bi kerede ben senden yiyeyim be diye isyan ederken. Oturduk bi yere menüye baktım. Aman yarabbi dedim bunların hepsi benim olmalı olmalıda para yetmez. Neyse ben pizza yicem dedim. Kankam hala menüye bakıyordu. Çağırdım garsonu dedim iki pizza iki kola al buda para, üstü kalsın. Parayı ben vereceksem benim yediğimi yiyeceksin dedim mal kankamada. Neyse pizzaları bekliyoruz yan masaya taş, meteor, kaya, dağ, Allahu ekber bismillahirrahmanirrahim dedirtecek çocuklar geldi. Şimdi sen diyeceksin senin sevdiğin beye ne oldu. Hala seviyoruz ama gözümüz bayram etsin dimi ama. Neyse bizim pizzalar geldi. Normalde ayı gibi yerdim ama çocuklara ayıp olmasın diye çatal, bıçak, kaşık ne varsa kullandım. Tabi alışmamışım elimede hiç yakışmadı. Bıçak kesmiyor kesse bile bütün malzemeler dışarı çıkıyor lan kaldım böyle çocuklarda taş gibi pizzayı elime alıp yiyemem neyse ağır ağır yemeye başladım. Aradada kahkaha atıyorum ince sesle cool takılıyom yani. Sonra yan masaya bi bakayım dedim çocukların sevgilisi varmış. Lan yettiniz diyip aldım pizzayı ağzıma, yüzüme, elime, koluma nerem varsa bulaştırdım. Sıktınız be birinizinde sevgilisi olmasın bizede yazık diyerek kolamı yudumladım ve inadına geğirdim. Sinirimi bozmayacaklardı günlük kardeş. Neyse hadi Allaha emanet ol gelirim yine öptüm yanaktan.