Günlük 1

1.3K 210 68
                                    

Sevgili günlük, nassın iyi misin? Bende iyiyim sorduğun için sağol. Bugün okula gitmeme kararı aldım ne güzel uyuyacaktım ama bil ne oldu? Erkenden kalktım neden diye sor sor Allah aşkına sormadan bırakmam. Çünkü misafir geldi teyzelerim hepsi toplanmış ben okula gitmeyeceğim diye ziyarete gelmişler. Aradılar, tamam dedim erkenden kalktım onlar gelecek diye hazırlık yaptı annem bende şimdi gelirler yemek yemeyeyim dedim. Lan saat 11 oldu yok 12 oldu yine yok 13 oldu yok 14 oldu yok lan saat kalmadı karnım aç diye küfür ederken 15 gibi geldiler. Birde bütün teyzelerim gelmiş zaten karnım aç ağzım kokuyor birde el öpme işleri var öp öp öp öp doyamadım bitmediler neyse dedim sofrayı kurduk lan ayı gibi yediler bana bir şey kalmadı bende açım diye bağırdım tabi içimden sıkıyorsa, dıştan söyle der gibisin ama anamın oklavasını tatmak istemem o yüzden beni gaza getirme neyse işte yedik ben bir lokma yedim bir lokma bile değil çeyrek yedim kalktık sofradan baktım bunlar hala oturuyor lan dedim kalkın ayı gibi oldunuz bi yerleriniz şişti aynaya bakın dedim tamam lan içimden dedim yüzüme vurma. Okula gitseydim okulda uyurdum ne güzel bu ne be bizim ev sizin mi gelmeyin hadi geliyorsunuz 5 dakika oturun gidin gitmek zorundasınız gidin ulan şuan başımı şişiriyorlar bari konuşmayın oturun gözleriniz konuşsun evde küçük gidecek bir yerimde yok bak hala konuşuyor misafirsen misafirliğini bil lan ağzımı bozdurma çakarım ağzına demek isterdim ah ah içimize atıyoruz yine neyse günlük şimdilik bu kadar yeter bunlar akşama kadar gitmez belkide kalırlar eğer tekrar uğramazsam uykusuzluktan öldü dersin elveda günlükcüğüm elveda hayatım elvada gün ışığım elveda lan oyalama beni hala oyalıyon sus hadi öptüm bay.

Maysa'nın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin