Sevgili günlük, nassın iyi misin? Bende iyiyim sorduğun için sağol. Sabah alarmım çaldı kapattım yattım dedim okula gitmek istemiyorum. Sonra tekrar çaldı ertelenmeye almış. Tekrar kapattım yattım. Oh dedim bir daha çalmayacak güzelce uykuya dalıyordum ki asıl alarmım çalmaya başladı. Hiç susmayan, kapatma düğmesi olmayan bi alarm bil bakalım kim? Tabikide anam. Başladı hadi kızım kalk, kalk kızım hadi, kızım kalk hadi. Bu böyle devam etti taaki ben uyanana kadar. İçimden saydırıyorum. Ben gidince sen uyuyacaksın tabi oh git yat sen mis gibi yatağında falan filan derken formamı giyip elimi yüzümü yıkayıp düştüm yollara. Yürüdüm, yürüdüm pınarla yürüdüm sonunda okula vardım. Baktım ki benim canım mal kankam orada koştum vurdum ensesine dedim bugün cuma enseni kapa. Biliyorum bu espri eskidi ama ben yaparım zevkli oluyor. Neyse kankam bana ben kankama çakarken gözlerim okul kapısına ilişti. Ateş ediyordu resmen hele bak şu sevdiğim beye nasılda gülüyor. Vış kurban olduğum lelele diye içimden severken gözlerim yanındaki yelloza takıldı ve gözlerim kan ağlamaya başladı. Sinirli sinirli onlara bakarken yelloz ağır adımlarla kolunu sevdiğim beyin koluna geçirdi. İşte bunu yapmayacaktın yelloz seni. Ya Allah bismillah diyerek koşmaya başladım önüme geleni bi sağa bi sola savurdum. Tuttum yellozun kuaförden çıkmış saçlarından çevirmeye başladım. Sonra bi sağa bi sola çarptım. Attım yere üstüne çıktım. Çıkardım cebimden bıçağı teker teker kesmeye başladım saçlarını. Sonra o saçlarla bacaklarını ve kollarını bağladım. Sonra silahımı çıkardım son sözünü söyle dedim. Tam söyleyecekken sıktım kafasına oracıkta öldürdüm. Demek çok isterdim günlük kardeş ama bunların hepsi hayal ama bi gün gerçeğinin daha beterini yapacağım ona görecek o yelloz gerçeğinide gelip ballandıra ballandıra anlatacağım merak etme hadi Allaha emanet ol öptüm yanaklarından.