Sevgili günlük, nassın iyi misin? Bende iyiyim sorduğun için sağol. Bugün yine okul var. Nefret dolu hislerle kalktım. Bu sefer kendim kalktım. Bi baktım annem uyuyor. Tam yatağıma gidicem. Annem oradan "Hadi hazırlan, okula gidiceksin." Daha demin uyuyan kadın ne ara beni gördü. Allahu ekber diyerek koşa koşa giyinmeye gittim. Boş çantamı aldım. Aslında boş değil içinde telefonum, kulaklıklarım. Var neyse çıktım şarkı dinleye dinleye gittim. İçimden de of ulan of bu sevdalar boşuna ley bu sevdalar boşuna diyesim geldi. Okula geldim. Sevdiğim beyi gördüm. Cool takılmaya çalıştım. Ama o bir kere bile bakmadı. Şaşırtıcı bir şey değil. Neyse sıraya girdim. Şarkıyı kapattım. Kankam "Maysa, biz neden çirkiniz." İçimden saydırıyorum. Sana ne be çirkin olsam bile sen bana çirkin diyemezsin. Neyse "Sana baka baka böyle çirkin oldum." Dedim sonrada içimden oooooo laf soktum. Alkışlayın looo. Neyse işte sınıflara çıktık. Bu sefer ders dinliyecektim. Artık ders çalışacaktım öyle bi karar aldım. Oturdum sırama, hoca geldi. Başladı vıdı vıdı vıdı vıdı konuşmaya tabi onun konuşmaları bana masal gibi geldi uyuyakalmışım. Karnım kazınmaya başladı ama nasıl öyle böyle değil. Zile 5 dakika kalmış. Normalde sınıfta herkes bi ağızdan konuşuruz bugün sessiz olasıları gelmiş. Karnım nasıl gurulduyor. Lan sus diyorum. Tamam az kaldı zile. Yok hala gur gur bari sessiz gurla. Neyse zil çaldı gittim kantine aldım bir şeyler girdim bi köşeye ayı gibi yemeye başladım. Sonra hemen zil çaldı zaten sınıfa çıktım. Her köşede sevgililer var biz kankamla oturuyoz ne acınası bi durum. Neyse okulda sıradan şeyler oldu. İşte hocalara saydırdım, bizim hayvan sınıfa saydırdım. Normal geçti yani. Eve geldim. Üstümü değiştirdim falan. Oturdum açtım şarkıyı. Rihanna work çıktı. Evde nasıl kopuyom mal gibi, at gibi koşturuyorum. Yani dans etmeye çalışıyorum. Sonra annem kapıdan beni izliyormuş. Annemi farkedince bi korktum altıma fulledim resmen. Annem oradan kafasını bi sağa bi sola salladı. Bu kızın hali hal değil. Evde dura dura kafayı yicek. Dedi anne bari içinden söylede üzülmeyeyim. Neyse 1 2 saat sonra kankam elinde poşetlerle bize geldi. Aney vış yuh oha bütün şaşırmaları yaptım. Çünkü kankam ilk defa para harcamış bize bir şeyler almış. Poşeti bi açtım full abur cubur. Oooo dedim kanka dedim sen zengin miydin dedim yağcılık yaptım iki dakikada. Sonra gittim tabaklara koydum falan hadi film izleyelim dedik açtık korku filmi. Sonuçta hava kararmamış korkmayız falan dedik. Açtık ben böyle rahat rahat izliyorum. Anam film aşırı korkunç. Kankama bakıyorum onda mimik oynamıyor. Dedim havam bozulmasın sakın ani hareket yapma. Ama altıma yapacam korkudan. Sonra film bitti. Kankam hala bilgisayara bakıyor. Dedim kanka film bitti, cevap vermiyor. Harekette yapmıyor. Sonra kankama osmanlı tokatı çaktım içimin yağları eridi 5 kilo verdim. Sonra kankam "O neydi gızzz korkudan 5 dakika kalbim durdu." Dedi sonra anırmaya başladık. Böylede komiktir. Sonra başladık dedikodu yapmaya. Önce sevdiğimiz beylere sövdük Sonra sevdik sonra tekrar sövdük en sonunda kıyamadık tekrar sevdik. Sonra bizim sınıftaki ayıları konuştuk. Sonra bizim sınıfın güzel kızlarını konuştuk. İki tane kendini güzel sanan kızlar var her dakika ayna başındalar sınıfın erkekleri peşlerinde tabi. O kadar sinirlerki bi gün alcan onları. Bir tanesini ben bir tanesini kankam. Önce vücudundan kafasını alcan. O güzel saçlarını teker teker kesiceksin sonra kulaklarını, burunlarını kesiceksin. Ağızlarını dikeceksin konuşamasınlar diye. Sonra gözlerini oyup çöpe atacaksın. Sonra kafasını tekrar bedenine yapıştıracaksın. Öyle bi nefret ediyoruz. İşte dedikodumuzda bitti kankam evine gitti. Ben yine tek kaldım. 7/24 uyuyan biri olduğum için şimdide uyuyacağım ki gece uykum gelmesin. Hadi görüşürüz günlük kardeş.