Sevgili günlük, nassın iyi misin? Bende iyiyim sorduğun için sağol. Bugün tatil olduğunu unutmuşum. Sabahın köründe kalktım. Sınav var, sınav var diye sayıklaya sayıklaya üstümü giyiyorum. Artık nasıl bi beyin varsa bende. Annem oradan "Maysa, bugün tatil. Normalde kaldırsam kalkmazsın. Hadi yat uyu." Tatil olduğunu duyunca, uykulu bir şekilde de olsa halay çekip yerime öyle yattım. Bugün tatil ya. Erken kalkıp tekrar yatıyorum. 3 5 sefer öyle yaptıktan sonra en son kalktığımda saatin baya geç olduğunu farkettim. Annem tost yapmış onu bi güzel yedim. Hemen telefonuma baktım. Mesaj yok, cevapsız arama yok. Çok sinirlenip telefonu fırlatıcakken. Telefonumun benden daha değerli olduğunu anlayıp. Kendimi fırlattım. Evde mal mal otururken. Annemin arkadaşı geldi. Yanındada daha yeni okula başlamış kızıyla birlikte gelmiş. Hoş geldin moş geldin dedikten sonra annem arkadaşını alıp mutfağa gitti. Bizde küçük kızla içerde oturuyoruz. O bana ben ona bakıyorum. İçimden de "Ne kadar tatlı bi kız ya, sesi soluğu çıkmıyor. Keşke her misafir çocuğu bunun gibi olsa." Dediğim an sanki beni duymuş olacak ki içinden canavar çıktı kızın. Yanıma gelip "Ablaaaa senin telefonun var mı?" Sana ne kızım varsa var küçücük boyunla telefonumu niye soruyorsun. "Evet var" dedim sinirli bi şekilde. "Versene oynayayım." Nah veririm kıza bak be git ananın telefonunu al. "Olmaz arkadaşımla konuşuyorum." Dedim. Sonra "Senin telefonunun markası ne benim ablalarımın telefonu iphone, hatta annemle babamında öyle." Şuna bak şuna, sen daha bebeksin ama hava atmayı öğrenmişsin yazık be "Benimkinin markası 3310" bi baktım koşa koşa annesinin yanına gitti. "Anne bu ablanın telefonu 3310muş o ne" şimdi annesi benim telefonumu gördü. Yalan söylediğimi anlamasın diye lafı çevirmeye çalıştım. "Yok Fatma abla, ben 33 kere maşallah 10 kere inşallah de bakalım dedim o beni yanlış anlamış." Öyle bi çevirdim ki saçma sapan bir şey oldu. Kızın kolunu hafif sıkarak "Hadi gel canımmmm benim ay ne tatlı kız bu, gel içerde oyun oynayalım senle." Demez olaydım. Başımın etini yedi. Ya ağzına çakacam bi tane ama annesine söylüyor işte. "Bak canım ben senden büyüğüm, hem oyun yaşımıda geçtim. Hadi otur orada uslu uslu." Yine koşa koşa annesinin yanına gitti. "Abla benle oynamıyor. O büyükmüş." Ağlamaya başladı. Bende yine lafı çevirmek için. "Yok be, ben öyle demedim. Dedim ki ben büyüğüm senin ablan olayım, sende benim kız kardeşim ol. Öyle bi oyun oynayalım dedim." Anneside "Bak kızım yanlış anlamışın sen, hadi gidin oynayın." Gidin oynayın sensin mal karı, ben büyüğüm BÜYÜK gidin oynayınmış. Neyse aldım kızı içeriye getirdim. "Hadi sen şarkı söyle, bende yorum yapayım" dedim. Ne yapayım o şarkı söylerken bende telefonda takılırdım. "Sana ingilizce şarkı söyliyim mi?" Dedi. Oha dedim daha ben ingilizce bilmiyorum. Bu nasıl öğrenmiş. "Söyle bakalım." Avucu kacıvu mahacu gibi saçma sapan şeyler söylemeye başladı. Tabi beni aldı bi gülme. Ama nasıl gülüyorum. Kendimi tutamıyorum. "ooo çok güzel söylüyorsun, banada öğret bu şarkıyı." Falan filan diyerek kıza gaz veriyorum. Birde dans ediyor saçma sapan. Şarkıyıda kendisi yazmış öyle söyledi. Sonra "Hadi şimdi sen şarkı söyle, ben yorum yapıcam." Dedi. Bende o güzel sesimle bi şarkı patlattım. Kıza baktım burun kıvırıyor. "Eh işte çok güzel sesin yok." Diyor. Sümüklüğe bak kendi sesi ajdara benziyor ben bir şey diyormuyum. Neyse bu oyunda bitti. "Hadi başka oyun oynayalım." Demeye başladı. Bende "Hayır, bu kadar yeter." Diyip ağırlığımı koydum. Sonuçta bizimde bi karizmamız var. "O zaman telefonunu ver." Diye bağırmaya başladı. Bende sinirlendim. "Git ananın telefonunu al." Dedim koşa koşa anasının yanına gitti. İşte maysa abla git annenin telefonunu al dedi falan diye konuşuyor. Annesi yanıma geldi. "Benim şarjım yok, beş dakika oynasın olur mu kızım." Dedi. Bende offf şişko karıya bak banane be, benim telefonum bu kimse mesaj atmasada, aramasada benim telefonum. "Ayıp ettin Fatma abla tabiki alabilir. Kendi telefonu gibi oynasın." Verdim kıza telefonu aldı şımarık şımarık. Oturdu birde arada burnunu karıştırıp o parmaklarını telefonuma sürüyor. O gidince telefonumu çamaşır makinesine atıcam yıkansın. Arada göz uçuyla ne yapıyor diye bakıyorum. Telefonumu benden gizliyor. Bu benim evladım olacak var ya neyse. En sonunda annesi "Hadi kızım gidiyoruz." Dedi içimden halay çekerken. Kız "Anne ben burda kalsam olur mu? Gelişte alırsın beni." Aman yarabbi yüreğimden vuruldum. İçimden ne olur anası izin vermesin diye geçerken. Anası başını onaylar şekilde sallıyorduki. "Anne ben arkadaşımın yanına gidicem. Ders çalışıcaz. Fatma ablayla çıkıyorum bende." Dedim sonra kadın kızını ben gidiyorum diye aldı. Onlarla birlikte dışarıya kadar çıktım. Sonra gizli gizli evime geldim. Bu kız bir daha bize gelirse diye kendimi ve telefonumu koruma planları yapıcam. Hadi görüşürüz günlük kardeş.