3.Bölüm "Yeni Düzen "

55 2 0
                                    

Birkaç günden beridir herşey yolunda gidiyor ve bu benim için çok iyi birşey. Herşey yolunda gittiğine göre benim yeni bir iş bulmam lazımdı tekrardan ve tekrardan gazete haberlerine baktım ilanlar çoktu "Psikolojik sorunu olan bir yaşlı nenemize bakıcı arıyoruz" bence bu olabilirdi belki yardımım iyiliğim dokunur hemen altında yazan numarayı aradım ve alındım. Evet bu çok ani oldu. Artık yeni bir hayat ve yeni bir düzen başlıyordu. Yarın sabah verilen adrese gittim, fakat çok garip bir evdi insanı açıkçası ürkütüyordu. Kapıyı çaldım ve karşıma bir kadın çıktı. "Ben dünkü aradığım müşteriyim ". "Buyrun gelin. "
Evin içine ağır adımlarla girdim koltuğa oturdum oldukça eski bir evdi. Kadın konuşmaya başladı:
-Nenemiz 82 yaşında geçirdiği trambalardan dolayı hiç konuşmuyor, yemeğini kendi yiyemiyor vs. çok zorlanmazsın ama oldukça sabırlı olman lazım ben bu neneyi sokakta bankta yatarken buldum ve evime aldım 3-4 yıldan beri bakıyorum fakat tayinim çıktı artık bakamayacağım bu yüzden ilanı verdim.
-Anladım.Bu geçirdiği tramba nedir?
-Bilmiyorum. Bulurbulmaz hastaneye götürdüm konuşmadığı için doktor birşey soyleyemedi sadece büyük bir tramba geçirdiğini söyledi.
-Peki hiç konuşmaya çalışmadınız mı?
-Çok denedim ama hiçbiri olmadı.
-Üzüldüm ama onu evinize almakla çok büyük bir iyilik yapmışsınız.
-Zaten tek kalıyordum.Sana işinde başarılar benim artık gitmem gerek maaşınıda hesabına yatırırım.
-Teşekkürler. İyi yolculuklar aa bu arada adı nedir?
-Sen ona sadece nene de.
-Hm. Peki.
Kadın gitti.Nenenin odasına çıktım kapıyı açtığımda gözü açık tavana bakıyordu ben içeri girince gözleri benim üstüme dikildi. "Merhabalar ben Maria yeni bakıcınız" nenenin gözleri aniden açıldı bişe demeye çalışıyordu yanına yaklaştım elini tutunca geri çekti kafasını iki yana salladı sanki "Git" diyordu.Nenenin ilaçlarını verdim.Tam kapıdan çıkacaktım ki "Geri Döndüler"diye kısık ve kalın bir ses çıktı ağzından. Hemen yanına koşarak gittim "kim geri döndü hadi anlat bana " nene kafasını tekrardan iki yana salladı ve gözünü kapattı.Bende odadan çıkmak zorunda kaldım. Nene orda ne demek istedi kim geri döndü kafam çok karışmıştı hiç konuşmayan bir nene korkarak neden "Geri Döndüler "desin ki. Haber vermek için kadını aradım fakat telefonu kapalıydı. Haftalarca tekrar tekrar aradım ama hiç açmadı aylığımda yatmamıştı. Neler oluyor yoksa tekrardan mı "Başladık".

Ölümün Dehşeti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin