4.Bölüm "Gizli Sır"

53 2 0
                                    

Nene 3-4 günden beridir hiçbirşey yemez oldu bu yüzden git gide kötüleşiyordu. Hâlâ o kadına ulaşmaya çalışıyordum ama ne arıyordu nede mesaj atıyordu bu süreç böyle geçmeyecekti ben bu neneye bakamayacaktım ama neneden öğrenmem gereken bişe vardı bu belliydi sanki benim ne yaşadığımı biliyordu. Bu nenenin hiç kızı, oğlu veya torunu yoktu onları geçtim hiç mi tanıdığı yoktu.Kendi kendime söylenirken kapının çaldığını fark ettim koşar adımlarla kapıyı açtım ki bu benim kafede gördüğüm kişiydi "kırmızı yakışmış "diyendi.
-Merhaba siz şu garson kız?
-Evet benim. Sizin burda ne işiniz var?
-Benim burda tanıdığım bir nene var. Onun yanına geldim.
-Evet. Bakıcısıyım.
-Gerçekten mi?
-Evet.
-İçeriye davet etmeyecek misin?
-Pardon. Buyrun.

Bunun ne işi vardı burda serseri tipli gıcık. Hatta neneyi nerden tanıyordu diye söylenirken nenenin nerde olduğunu sordu ve nenenin odasına girip kapıyı kilitledi.
-Heyyyy sen ne yaptığını sanıyorsun aç şu kapıyı!
-Bizi yanlız bırak ve in aşağıya.
-Eğer neneme bişe olursa bunu sana ödetirim.
-Git!

**
Yarım saat oldu ve hâlâ odadan dışarı çıkmadı ne konuştuklarını çok merak ediyordum kapıdan dinlemeye çalıştım ama hiçbir çıt yoktu yoksa neneye bişe mi yapmıştı. Kapının kilit sesi geldi kapıyı açıyordu ve odadan dışarı çıktı ve bana birşeyler söyledi:
-Maria aşağıya gel seninle konuşmamız gereken bir konu var.
-Adımı nerden biliyorsun?
-Tonton nenemiz söyledi.
-O konuşamıyor bikere.
-Ama benle konuşuyor.

Nasıl konuşuyor olabilir uff çok saçma neyse acaba ne dicek bu uyuz şey.
**
-Bak Maria sen bu neneyi tanımıyorsun.
-Sen nerden... derken hemen lafımı kesti.
-O konuya girme. Senin konuştuğun kadın bana haber yolladı "yeni bakıcı var ona bıraktım artık geri dönemeyeceğim"diye.
-Neden gitti bir sorunu mu var?
-Evet büyük sorunlar var bu büyük bir sır. Bu konu senide ilgilendiriyor ama daha anlatmanın zamanı var.
-Ne ile ilgili?
-Adım Damon sonra görüşürüz kendine dikkat et.
Bişe demeden gitti bu sır neydi ki şimdi Damon'u çok yanlış tanımışım aslında çok iyi biriymiş. Biraz müzik dinlesem iyi olur en azından kafam dağılır.Fakat benim bu "sırrı" hemen öğrenmem lazım ucunda büyük birşey var belli.

Ölümün Dehşeti Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin