Op de foto zie je Elisa
Elisa.
Ik ben Elisa .
17 jaar .
Mijn beste vriendin is florine , we zijn al 14 jaar beste vriendinnen .
Ik ben redelijk groot , licht bruin haar en blauwe ogen ."Elisa ! "
"Ja ! " zeg ik
"Kom eens kijken op de computer , ik heb een leuk internaat gevonden . " zegt mama .
OW ja bijna vergeten zeggen als ik na morgen een slecht rapport krijg , moet ik naar een internaat ."Mama , komaan waarom moet ik naar een internaat ? Dan zie ik florine nooit meer ,alleen om de maand is . Je weet dat we al 14 jaar beste vriendinnen zijn en het is toch maar voor een jaar want dan ben ik afgestudeerd . " zeg ik .
"Nee , het is zo en het blijft zo . Je wist het op voorhand . Ik wil discipline zien bij jouw . En niet dat je na het middelbaar meteen gaat werken, nee , jij zult werken tot je er bij neervalt . En daar zijn ze goed in op een internaat , om je dat te leren ." Zegt ze .
Ik zucht en ga in de zetel zitten .
Ik pak mijn gsm .
U hebt 1 nieuw bericht van : floke💚💛💙💜❤️
Hey , Els .
Alles goed ? Hopelijk verandert je moeder van gedachten . Je weet maar nooit wat zij slecht zal vinden . Misschien vindt ze 80 slecht of 60 . Je weet maar nooit he . Trouwens Maarten en ik hebben afgesproken en Laurens zijn vriend komt ook . Kom jij ook ? 😘❤️
Nu zucht ik nog dieper . We zijn zo een goeie vriendinnen . En je ziet ook dat zij zich ook zorgen maakt .
Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen.
Ik ga naar mijn kamer met mijn gsm .
Ik stuur een berichtje terug naar flo .
Hey , flo
Valt allemaal wel mee . Mijn mama is echt niet te overtuigen . Ze wil dat ik meer discipline krijg en harder ga studeren . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen .
Euh .. Ja is goed ik kom af . 💗💕💗
En nu naar beneden om te zeggen tegen mama dat ik straks naar florine ga .
"Ja ok is goed maar niet te lang he ."antwoord mama
"Jaja !!" Roep ik terwijl ik de deur uitstap .
Ik gooi de deur hard dicht en ga dan naar Florine .
JE LEEST
Forever
Mystery / ThrillerElisa en florine zijn al 14 jaar best friends . Elisa haar rapport was niet goed . Ze moest naar een andere school , een internaat . Daar leert ze nieuwe vriendinnen kennen en ook een jongen Victor. Langzaam aan vergeet Elisa Florine en haar vriend...