Elisa en jens
Elisa
Morgen is het zover ,dan moet ik naar het internaat .
Ik zit nu bij Jens , op zijn schoot . "Wat probeer je met mijn haar ?" Vraag ik aan hem . "Laat me , mijn zus heeft me geleerd hoe ik vlechtjes moet maken en nu probeer ik dat bij jou." Zegt hij heel geconcentreerd op mijn haar . Een grijns verschijnt op mijn gezicht .
"Wat?" Vraagt Jens dan . "Niets je bent gewoon zo schattig ." Zeg ik . Hij grijnst . Zijn lippen drukt hij op de mijne en ik doe gewoon mee .
Ik neem zijn nek vast en begin hem harder te zoenen . Hij legt zijn beide handen op mijn heupen . Ik laat zijn nek los en neem zijn shirt vast en druk hem dichter tegen me aan . Ik glimlach.
Plots hoor ik de deur dichtslaan maar dat kan me nu even niet schelen niemand kan ons momentje afpakken .
Ik hoor de voetstappen dichterbij komen . Maar druk jens gewoon dichter tegen me aan want blijkbaar merkt hij er niets van .Ik hoor een harde plof , die horen we alle twee . Ik laat hem met een ruk los .
Ik kijk op recht in de donker bruine ogen van een onbekende jongen ."Hai !" Zegt hij. "Euh ... hey maar wie ben jij en wat doe je in mijn huis ?"vraag ik aan de jongen . "Geen idee . Ik had effe zin om langs te komen maar je leert me nog wel kennen ." Antwoordt hij .
"Els naar wie kijk je en waarom zeg je verbaasd hey tegen je moeder ?" Vraagt jens aan mij. Nu pas zie ik dat het inderdaad men moeder is die voor me staat en haar boodschappen tas op de grond heeft laten vallen . "Hu ? Daarnet stond daar een jongen , heb jij hem niet gezien jens ?" Vraag ik .
"Euh nee het w as de hele tijd he moeder ." Zegt hij . "Ok blijkbaar begin je dus te hyperventileren als je kust met jens en daarbij zo passioneel kussen doe je maar op je kamer ." Zegt mijn moeder streng .
Ik snap het niet ik dacht echt dat daar een jongen stond maar ..... ik snap het niet !!
"Els ga je koffers inpakken en je spullen die je wil meenemen om je kamer op te pimpen ." Zegt mijn moeder ."mag ik helpen mevrouw ?" Vraagt jens beleefd aan haar . "Tuurlijk maar hou het een beetje deftig ik wil niet dat ze te gehecht aan je wordt want ze vertrekt namelijk morgen ." Zegt mam streng . Hij knikt en samen gaan we naar boven .
JE LEEST
Forever
Mystery / ThrillerElisa en florine zijn al 14 jaar best friends . Elisa haar rapport was niet goed . Ze moest naar een andere school , een internaat . Daar leert ze nieuwe vriendinnen kennen en ook een jongen Victor. Langzaam aan vergeet Elisa Florine en haar vriend...