Maarten aan het zwembad
Elisa
Als we naar het zwembad rijden bonst mijn hart. Natuurlijk niet omdat het waarschijnlijk een van de laatste keren zal zijn met flo en Maarten, maar omdat jens ook meekomt .
Als we stoppen bonst mijn hart wanneer Maarten en jens elkaar een hand geven . Florine port een beetje in mijn ribben.
"AUW!!" Schreeuw ik. Jens kijkt en ik wordt super rood. Snel stop ik me weg achter florine maar die duwt me al snel richting Jens.
"Els wees beleefd en zeg Jens dag." Zegt florine lachend. Ik draai met mijn ogen.
"Hoi." Zeg ik droog. "Hey ." Zegt jens lachend. "Heb je mijn berichtje gelezen?" Vraagt hij .
Florine kijkt me verbaasd aan. Ok, ja ik had misschien een klein beetje gezegd dat ik geen berichtje had gelezen .
"Je was wel een berichtje aan het lezen toen je zo rood was en dat was van jens ?" Zegt flo verbaasd.
Ik knik voorzichtig waarna florine in de lach schiet.
"Typisch jij he Els ." Ik glimlach zwakjes.
Jens kijkt me vragend aan. Ik veeg het weg met mijn hand en we lopen naar de inkom van het zwembad .
Florine
Weg gaan richting de hokjes.
Maarten duwt me in een hokje en kijkt me strak aan. "wat is er ?" Vraag ik. Hij kust me vol op mijn mond en ik ga gewoon mee."Flootje ik zie je zo graag." Zegt hij.
"Ik jou ook hoor." Ik onderbreek de kus en kijk hem vragend aan. "Zullen de ons maar gewoon omkleden ?" Vraag ik. Hij knikt. Omdat ik mijn bikini al aanhad hoef ik enkel nog men kleren uittetrekken. Maarten had zijn zwembroek ook al aan .Als we klaar zijn gaan we uit het hokje buiten zien we jens en Elisa praten ik glimlach zacht . Ik ben blij dat Elisa eindelijk een keer echt verliefd is, Althans dat denk ik toch .
Maarten en ik gaan nog niet in het zwembad, jens en Elisa wel en hebben het duidelijk naar hun zin.
Ik bijt op mijn lip wanneer ik Maarten aan het zwembad zie zitten, hij ziet er zo sexy uit .
Hij kimt een beetje dichter bij me zitten en geeft me een kus in mijn haar . "Lekker hé, het water." Zegt Maarten. "Ja . Maar ik heb het zo warm." Ik probeer lichte hints te geven dat hij een drankje moet gaan halen . "Dat is omdat je bij me zit." Zegt Maarten lachend.
"Zullen we ook zwemmen ?" Vraagt hij . Ik knik en we springen samen in het water .
JE LEEST
Forever
Mystery / ThrillerElisa en florine zijn al 14 jaar best friends . Elisa haar rapport was niet goed . Ze moest naar een andere school , een internaat . Daar leert ze nieuwe vriendinnen kennen en ook een jongen Victor. Langzaam aan vergeet Elisa Florine en haar vriend...