6 | kino

126 7 4
                                    

Bol víkend a mne zapípal telefón. Na uzamknutej obrazovke sa zobrazila správa od Nica "nejdeš do kina? o 14:05 pred mojím domom."
Odpísala som mu že áno, bude to super. Film som nejak neriešila, hlavne že som s ním. Anna mi pripravila obed. Mat bol niekde s kamošmi a rodičia zas neboli doma. Nora žobrala pri stole, tak som jej hodila kúsok mäsa, ajtak to nezjem.
"Ste zlatý." usmiala sa Anna.
"Kto?" spýtala som sa.
"Predsa ty a ten chalan cez ulicu, chodíte spolu?" v tom momente som si uvedomila, že on sa ma to ešte nespýtal.
"Ehm...nie je to isté." koktala som.
"A ako v škole?"
"Pohode." preberala som jedlo vydličkou.
"Už nemôžeš však? Bež teda do izby, ja to odložím." čítala mi snáď myšlienky.
Šla som do izby, sadla si na posteľ a hladkala Noru. Je taká hebká. Zistila som, že už je skoro 14:05 tak som si vzala peniaze a zbalila ich spolu s ostatnými vecami do Nike vaku. Zvláštne, dnes som na sebe nemala všetko čierne. Okolo pása som mala uviazanú červenú károvanú košeľu a na nohách biele Conversy. Cítila som sa fajn. Nic už čakal pred našou bránou. Objala som ho a šli sme na zastávku. Prišli sme len tak tak aby sme stihli bus. Autobus dorazil do Nákupného centra 14:30 a my sme mali ešte hodinu času. Túlali sme sa po obchodoch. Zamierila som hneď do Nike obchodu, potrebovala som novú (čiernu) mikinu. Obyčajnú. Prehrabávala sa medzi nimi a hľadala S-ko. Držala som ho v rukách a Nic prišiel s tou istou mikinou no bola pánska. Bolo to zlaté. Išli sme do kabínok a skúsili si ich. Sedeli nám perfektne. Bola síce drahá, ale mám ju. Vyšla som von z predajne, obliekla si ju a Nic tiež. Vyzerali sme ako dvojičky. Stále nám zostávalo dosť času tak sme ešte šli na Bubblelogy, ktoré sme si chceli prepašovať do kina. Hodiny na mobile ukazovali 15:25 tak sme si šli kúpiť lístok. Zistila som že ideme na Divergenciu. Mám ten film rada, čítala som všetky knihy. Sadli sme si do poloprázdneho kina a položili popcorn vedľa nás. Oprela som sa o Nica a pozerala. Trvalo to dve hodiny. Popíjala som bubble a ležala. Nic mi vytvoril dobrý vankúš. Ruku mal položenú na mojom zadku, a mne to vôbec nevadilo. Keď sa Divergencia skončila, bolo len pol šiestej. Tak sme zas prebehali všetky obchody. Bolo to úžasné. Nic bol môj prvý chalan. Prišla pre nás o 19:50 moja mama. Po rozlúčení s Nicom som sa prezliekla a zaspala únavou.

✖️ Boy on Penny ✖️ SK Where stories live. Discover now