Hneď ako som sa zobudila a čumela do stropu, som si spomenula na jednu vec. Veď predsa...Nic sa ma ešte nespýtal či spolu budeme chodiť. Na čom to vlastne som? Trápilo ma to. Nechcela som mu to povedať. Chcem, aby na to prišiel sám. Obrátila som sa na bok a skontrolovala telefón, či mi nikto nepísal. Boli tam len upozornenia z Instagramu. Som podľa mňa...celkom...celkom slávna. Teda na Instagrame. Hodiny ukazovali len pol ôsmej, moc skoro. Tak som zamkla telefón a ešte na chvíľu zavrela oči. Chvíľa sa stala dlhšou chvíľou a zobudila som sa o pol jedenástej. Prezliekla som sa, ustlala si posteľ a šla sa naraňajkovať. Teda, naobedovať. Za stolom sedela moja mama a môj otec. Moja mama - chudá blondýna, otec - dvojmetrový nabuchaný týpek. Sedel tam aj Matt a Anna chystala obed.
"Dobré ráno princezná." pousmial sa otec.
"Bré..." zagúľala som očami..naozaj ma nazval princeznou?
"Ako si sa vyspala?" pýtala sa mama.
"Fajn" nadhodila som falošný úsmev.
"Anna čo máme na obed?" spýtala som sa.
"Steak a špenátové listy!" odpovedal namiesto Anny Matt.
"Zas? Ježiiiiš mami, prečo nemôžeš kupovať aj niečo iné ako špenát?"
"Špenát je zdravý, navyše...potrebujem ho pri mojej diéte."
"Mami? A nemôžem zavolať aj Nica?"
"Zavolaj, určite sa s nami rád naje."
"Okej"
Hneď som bola veselšia. Zavolala som Nicovi a súhlasil.
"Nic je tu za päť minút." usmiala som sa a hodila sa na sedačku.
Po chvíli bol počuť zvonček. Mama mu zašla otvoriť. Nic vošiel a ja som sa mu hodila okolo krku.
"Ahoj, tak rada ťa vidím" šepla som mu.
"Aj ja ťa rád vidím."
"Obeeeeeeed" zakričali Anna .
Nic si sadol vedľa mňa, ako inak.
"Steak som nejedol ani nepamätám." uškrnul sa.
"A vy sa odkiaľ poznáte?" vyzvedal otec.
"Raz sme sa stretli a teraz sme proste...kamoši" tvrdil Nic.
"No jasne, kamoši." Anna mi vôbec nepomáhala.
Otec sa začal nahlas smiať. Po obede som Nica vzala do našej záhrady plnej kvetov. Sadli sme si na lavičku pod stromy, príjemný chládok. Náš dvor je obrovský, až moc obrovský. Dokážem sa tam tak úžasne zašiť. Keď som už počula ako moji rodičia spolu s Mattom odišli k babke a Anna na nákupy, pobozkala som Nica ako nikdy predtým. Sedeli sme vedľa seba a šteklili sa, jašili sa.
"Počuj..Alessa...ja ťa milujem, strašne moc ťa milujem. Chceš...chceš...." vedela som čo chce povedať.
Obmotala som sa mu okolo krku.
"Chcem. Nic chcem." od radosti mi slzy vybehli.
Nicolas ma objal a držal asi celú večnosť. Preboha....my spolu chodíme!
ESTÁS LEYENDO
✖️ Boy on Penny ✖️ SK
RomancePríbeh je o mladej dievčine ktorá prišla o najlepšiu kamošku, so spolužiakmi sa nebaví a doma to nieje ružové. Jediný človek ktorý jej rozumie je chalan na pennyboarde....