9| tá nová

91 7 1
                                    

Emily tam stála ako ohúrená. Nic sa na mňa pozeral s údivom. Len tam tak stáli a pozerali sa na mňa ako na zjavenie.
"Čo je?" spýtala som sa.
"Ja len...sorry som nevedela že spolu chodíte." tvrdila Emily
Očami som sa pozrela na Nica.
"Emily už si do Alessy nezačínaj." bránil si ma Nic.
V tom prišla do triedy naša triedna.
"Nasledujúca hodina, posledná, vám odpadáva, môžte sa zbaliť a odísť."
Pobalila som si veci do tašky, vyložila stoličku a odišla ku skrinkám. Vzala som Penny do rúk a obzrela sa, či tu náhodou nie je nejaký učiteľ. Nikto tu nebol...predsa len, je to siedma hodina, kto by tu bol? Tak som ako najväčší rebel položila pennyboard na zem a odišla. Pred školou som ešte čakala na Nica. Keď prišiel, išli sme spolu domov.

Pred Nicovím domom sme sa rozlúčili a ja som cez cestu prechádzala ku svojmu domu. Čože? Počkať? To sú sťahováci? Vidím dobre? Vedľa nás sa niekto sťahuje! Hneď pri našom dome stál obyčajný dvojposchodový dom, už roky v ňom nikto nebýval. Bola tam krásna záhrada, vždy ma to lákalo.
"Ahoj! Som tvoja nová susedka!" doskackalo ku mne akési dievča
"Aaahoj.." usmiala som sa.
"Počuj, nemohla by si mi to tu poukazovať?" spýtala sa milo.
"Ja..jasné!" bola som zaskočená, zdala sa mi sympatická.
"Jéj! Ty máš Penny? Ja mám long!" potešila sa.
"To je super."
"A jejda! Skoro som zabudla...ako sa voláš?" vypytovala sa.
"Som Alessa. A ty?" odpovedala som.
"Ja som Lila. A môžem ťa volať aj Aless? Alebo nejak tak?"
"Nemám rada keď mi niekto povie Alesska, Aless alebo tak. Som proste ALESSA." vysvetľovala som.
"Dobre...tak o koľkej?" roztiahla ústa do širokého úsmevu.
"Je pól tretej...ja sa musím učiť biológiu...tak...čo tak o štvrtej?" odvetila som s úsmevom na tvári.
"Okej! Už musím ísť. Vybaľovanie je celkom náročné. Ahoj Alessa!" povedala a odišla.

Po príchode domov som hodila tašku na posteľ a vytiahla biológiu. Ani by som neverila, že mi to tak išlo. Zrazu sa mi zdalo všetko úplne jednoduché. Nastavila som si budík na štvrtú. Keď zazvonil vzala som Penny, urobila si drdol a v mojej Nike mikine odišla z domu.

✖️ Boy on Penny ✖️ SK Where stories live. Discover now