"Čo ťa to zaujíma?" nevrlo som odpovedala.
"Nemôžem sa spýtať?" vyzvedal.
"Som Alessa." dočkal sa odpovede.
"Ja som Nicolas, volaj ma Nic." usmial sa na mňa.
"Prečo sa ma pýtaš?"
"Zaujíma ma to, počuj sa pekná.." uškrnul sa a ja som sa začervenala.
"Hhh, nežartuj."
"Ja nežartujem. Bývaš tu?" milo sa na mňa pozrel.
"Áno, nikdy som ťa tu nevidela...si nový?" pozrela som sa na neho v tme.
"Akurát sme sa prisťahovali, môj otec si tu našiel prácu." moje srdce sa rozbúchalo, on tu naozaj býva! Zrazu som si všimla že môj iPhone ukazuje 23:10.
"Prepáč, už musím ísť" šepla som.
"Počkaj! Odprevadím ťa! Bývam tým istým smerom." skríkol.
"Dobre teda." zdvihla som kútik úst.
"Dáš mi tvoj Facebook?" spýtal sa.
"Jasne.." a do poznámky som mu napísala môj FB a číslo. Boli sme už ulicu od môjho domu.
"Ja bývam už tu." ukázala som hlavou na môj dom. Moji rodičia majú celkom peniaze, otec je podnikateľ a mama súkromná doktorka - nikdy niesu doma. No teraz pravdepodobne boli, svietilo sa.
"To je náhoda. Ja bývam tiež tu." ukázal pennyboardom na dom cez ulicu a usmial sa. Ja som sa usmiala tiež. Vošiel do brány a zakýval mi. Ja som len nadvihla obočie a pokrutila hlavou. Hneď ako som zavrela dvere domu, zapípal mi telefón.
"Alessa! Kde si bola tak dlho? Bála som sa o teba!" skríkla mama a otec len prikývol.
"Vonku." zamrmlala som si pod nos, čupla si a privolala našu fenku Noru, huskyho.
"Pozeraj sa mi do oči keď sa s tebou rozprávam!" vzdychla som a prevrátila oči.
"Čo to..počkať...cítim z teba chalanskú voňavku." šepkala aby to otec nepočul.
"Hhh s kým si teda bola?" už sa nehnevala a ja som sa zahambene usmiala.
"S...nepoznáš."
"Dobre teda. Bež sa osprchovať a rýchlo do postele." vzala som Noru k sebe do izby. Pri mojom okne stála Anna - naša domáca. Mám ju rada. Nora vyskočila na moju posteľ.
"S kým si to bola? Mne to môžeš povedať." spýtala sa Anna. Viem že jej môžem veriť.
"S Nicom. Nový chalan v dedine." povedala som ľahostajne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✖️ Boy on Penny ✖️ SK
RomantizmPríbeh je o mladej dievčine ktorá prišla o najlepšiu kamošku, so spolužiakmi sa nebaví a doma to nieje ružové. Jediný človek ktorý jej rozumie je chalan na pennyboarde....