Keď sme s Nicom len tak sedeli u nás na záhrade a rozprávali sa, začula som motor auta. V tom momente som vyskočila, lebo som vedela že to boli moji rodičia. Chytila som Nica za ruku s ťahala ho cez terasu do domu.
"Alessa! Sme doomaaa.." kričala mama.
"Mami ja ťa počujem nemusíš kričať."
"Dobre, babka s dedkom ťa pozdravujú." usmiala sa mama.
"Už musím ísť." prihovoril sa Nic.
"To už je osem hodín?!" skríkla mama s tým, že vedela že osem pätnásť jej začína zumba.
"Ahoj Nicolas, rada som ťa spoznala." mama ho pozdravila a v panike sa išla prezliecť.
Nic otcovi podal ruku a Matta len pozdravil. Išla som ho odprevadiť k bráne.
"Ahoj Nic, ľúbim ťa!" šepla som s úsmevom na tvári a privrela za nami bránu.
"Ja teba viac..." odpovedal Nicolas a objal ma okolo pása.
"Vidíme sa zajtra v škole." kričal, keď zatváral bránu od svojho dvora.
Večer som na neho myslela, som na ňom snáď závislá? Nie je to moc? S myšlienkami som zaspala.Ráno som sa zobudila na budík. Obliekla si na seba čierne legíny a na vrch tielko a na to moju novú Nike mikču ktorú som si kúpila s Nicom. V jedálni mi Anna pripravovala raňajky. Všetko som to nahádzala do seba, zobrala zo stola desať eur, ktoré mi mama prichystala na desiatu a pobrala sa do školy. Ako inak - s pennyboardom v rukách. Nic už bol v škole tak som si k nemu prisadla.
"Ahoj Alessa." pozdravil
"Ahoj Nic." odzravila som a vytiahla si učebnice.
"Počuj, nepôjdeme dnes na Penny?"
"Prepáč, nemôžem, musím sa učiť na zajtrajšiu písomku z Biológie."
"To nevadí" odvetil, "pôjdeme inokedy." usmial sa.Počas vyučovania sme sa spolu rozprávali, opierali sa o seba, bolo jednoducho vidno že sme do seba buchnutí. Aj tá štetka Emily si to všimla.
"Čaaau, Alessa...poočuj super mikinaaa." podliezala.
"Dík.." s nezáujmom som odpovedala.
"Tyyy nemohla by si mi dohodiť toho tvojho kamoša..toho...Nicolasa?" svojim nechutným uafektovaným hlasom sa ma spýtala tú najväčšiu blbosť, akú len mohla.
"Ty si sa snáď zbláznila" vypúlila som oči, "ty si naozaj myslíš, že by ťa chcel?" začala som sa smiať.
"Akože keď chce takú špatu ako si ty, tak mňa by chcel určite!" pyšne odpovedala.
"Ty štetka!" potiahla som ju za tie jej príčesky a pár prameňov som jej aj vytrhla, tak jej treba hhh.
"To oľutuješ!" skríkla Emily.
"Hej! Stačilo!" prišiel Nic, chvála bohu.
"Tá tvoja špina si do mňa začína!" začala Emily.
"Ja si do teba nezačínam! Len mi berieš, čo je moje!" bránila som sa.
"A čo ti berie?" spýtal sa Nic.
"...teba..." šepla som.
YOU ARE READING
✖️ Boy on Penny ✖️ SK
RomancePríbeh je o mladej dievčine ktorá prišla o najlepšiu kamošku, so spolužiakmi sa nebaví a doma to nieje ružové. Jediný človek ktorý jej rozumie je chalan na pennyboarde....