Keď som zamkla bránu, docupitala za mnou Lila. Ja som sa usmiala.
"Tak čo budeme robiť?" spýtala sa.
"Čo navrhuješ?"
"Ty tu bývaš. Ty to tu poznáš." uškrnula sa.
"Hah, čo tak ísť na po hrádzi ku jazeru?" navrhla som.
"Som za!"Bola taká sympatická. Možno by sme sa mohli baviť. Zacinkal mi mobil. Bola to smska...od Nica.
'Ahoj Alessa. Ešte stále sa učíš biliogiu? Čo tak zájsť na penny? :)'
Roztiahla som ústa do širokého úsmevu.
"Píše ti frajer?"
"Aano..." zamkla som mobil a hodila ho do vrecka.
"Ste spolu takí chutnučkí!"
"Haha, okiaľ vieš?" divila som sa.
"Videla som vás."
"Aaah jazero!" poznamenala som.
"To už sme tu?" zoskočila z longu.
"Áno."Došli sme k jazeru. Je to tam krásne. Pamätám si ako som sem chodila s dedkom. Celý čas sme sa s Lilou rozprávali o životoch, o blbostiach, o škole, o chalanoch...
"Počuj, a nebudeme kamošky?" spytala som sa.
"Jasne! Si jediná baba ktorá sa so mnou chce baviť. Pre ostatných som až moc šibnutá.." poznamenala.
"Myslím, že sme rovnako šibnuté!" zasmiala som sa.
"Ježíš! To už je toľko hodíín?!" skríkla Lila a vyskočila. Bolo už skoro 21:00.
"Máš pravdu poďme radšej."Na našej ulici som sa s Lilou rozlúčila a pobrala sa domov. Zabuchla som dvere, všetci už polospali. V tom ku mne pribehla Nora a začala od radosti kňučať.
"Pssst! Nora ticho! No tak!"
"Alessa?" začula som mamu.
"Ehm...Alessa tu nie je!" odpovedala som a zdrhla som do izby. Začula som mamin smiech.Osprchovala sa a sadla si k Macbooku na posteľ. Otvorila som ho a zamierila na Facebook. Mala som tam jednu žiadosť o priateľstvo. Bola od Lily. Potešila som sa tomu a prijala ju. V tom mi zrazu začal zvoniť hovor na skype. Bol to Nic! Preboha ja som mu zabudla odpísať na smsku... No, nevadí zdvihnem to.
"Ahoj Alessa! Žiješ?"
"Ahoj Nic. Prepáč že som ti neodpísala ale neuveríš! Mám novú kamarátku!"
"Tak to je super. Bola si s ňou vonku?"
"Ano bola, je taká milá a pobláznená."
"Ako ty?" začal sa smiať.
"Neuveríš ale áno!"
"Nicolaaaas! Ak nepôjdeš spať, vypnem ti internet!" ozvalo sa od Nica.
"To je v pohode Nic. Bež."
"Dobre teda, dobrú milujem ťa."
"Dobrú aj ja teba." zrušil hovor a ja som zaklapla Mac a položila ho na zem.
YOU ARE READING
✖️ Boy on Penny ✖️ SK
RomancePríbeh je o mladej dievčine ktorá prišla o najlepšiu kamošku, so spolužiakmi sa nebaví a doma to nieje ružové. Jediný človek ktorý jej rozumie je chalan na pennyboarde....