Arkadaş

180 10 16
                                    

Ormana doğru yürürken yağmur yağdığını yüzüme düşen su damlası ile anladım. Bu aralar hava hep yağmurluyudu...

~Bell'in ağzından~

Hava kararmaya başlarken teyzeme seslendim. "Teyze! Benim bir yere gitmem gerek!" Bana baktı. "Nereye?" diye sordu. Yüzüne baktım. "Sadece öyle dolaşacağım" dedim. "Ama hava karardı." dedi endişeli bir şekilde. "Merak etme. Çok geç olmadan eve dönerim" dedim ve koltukta duran kalın kazağımı üzerime geçirip, ayakkabılarımı giydim. Kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtığımda havanın yağmurlu olduğunu anladım. Bir şemsiye alıp dışarı adımımı attım. Gökyüzüne baktım. Sonra tekrar önüme bakarak yürümeye başladım. Nereye mi gidiyordum? Doğrusu ben de bilmiyordum. Belki... Jack'in yanına gitsem? Hayır! Ona bela olmak istemiyorum. Hem onu sevmiyorum. Sanki...ne bileyim. Sadece arkadaşım gibi görüyorum onu. Belki azıcık hoşlanıyor olabilirim... Herneyse. Sadece biraz hava alsam iyi olabilir. Belki. Yağmur altında yürürken birden çamur birikintisine bastığımı gördüm. Kafamı çevirdiğimde bir arabanın sokaktan geçerken başka bir çamur biriktisinden geçerek üzerimi çamur yapması ile bağırdım. "Önünüze baksanıza!!" Üzerime baktım. Çamur içinde kalmıştım. Off! Bi de bu eksikti. Yağmur hala yağarken üzerimdeki çamuru çıkartmaya çalışıyordum. Neden yağmurlu bir günde şort giydim ki?! "Yardım ister misiniz?" diye soran kişiye döndüm. "Peter?" Önce yüzüme sonra da üzerime bakıp güldü. "Gülme!" dedim kaşlarımı çatarak. "*gülerken* tamam. Gülmeyeceğim. *gülmeyi bırakır* neden gecenin bu saatinde burdasın?" diye sordu. "Biraz dolaşmaya çıkmıştım. Keşke çıkmasaydım" dedim. Güldü. "Seni evine bırakmamı ister misin?" diye sordu. "Olabilir aslında" dedim. Arabasına doğru yürümeye başladık. Arabasına geldiğimizde kapıyı açtım ve bindim. O da sürücü koltuğuna geçti ve bana bir peçete uzattı. "Yüzünü sil" dedi. Uzattığı peçeteyi aldım ve yüzümü sildim. "Teşekkürler" dedim. "Önemli değil" dedi. "Adresi zaten biliyorsun" dedim. Kafasını evet anlamında salladı. Camdan dışarı bakmaya başladım. Yağmur biraz azalmış gibiydi. Peter "geldik" dediğinde önüme baktım. "Teşekkürler" dedim ve arabadan indim. O da gitti. "Ah kahretsin!" dedim Creepypasta evine bakarken. Dalgınlığıma gelip buraya getirmesini söylemiştim. Bu saatte geri nasıl eve dönecektim? Teyzem kesinlikte beni öldürecekti. Hem üstüm başım çamur olduğu, hem de eve geç kaldığım için. Bir yalan uydurmam gerekirdi. Bari yağmur altında durmayayim. İçeri geçeyim. Kapıya doğru yaklaşınca kapıyı çaldım. Kapıyı açan kişi Toby oldu. "Bu çamur ne!?" dedi şaşkınca. "Sonra anlatırım" dedim ve içeri geçtim. Slendy, Alex, Sally, Jack, Jeff, Jane, Toby ve Nina koltukta oturuyordu. Alex şaşkınca bakıp "ne oldu sana böyle?" dedi. Jack'e baktım. Sonra tekrar Alex'e bakarak "önemli birşey değil" dedim. "İstersen bir duş al" dedi Toby. Üzerime baktım. "Evet. Bu iyi olabilir" dedim ve odama doğru yürümeye başladım. Banyomu yaptıktam sonra telefonumu alıp teyzemi aradım. İlk çaldığımda hemen açtı. "Nerdesin sen! İyi ki geç olmadan gelirim dedin! Çabuk eve gel! Nerdesin sen bakim!?!" Derin bir nefes aldım. "Şey...bir arkadaşımda kalıyorum" dedim ve telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Çünkü şimdi bağırması kulağımı sağır edecek kadar yüksekti. "BEN NEDEN BİLMİYORUM SENİN ARKADAŞINI!! ÇABUK EVE GEL"diye bağırdı. "Geliyorum" dedim ve telefonu kapattım. Aşağı indim. Sadece Nina, Jack, Alex ve Jeff vardı. "Beni evime bırakır mısın Jack?" diye sordum. "Tamam" dedi ve koltuktan kalktı. Dışarı çıkıp arabasına bindik. Arabasını çalıştırdı ve evime doğru gitmeye başladık.

~Jack'in ağzından~

Onu eve bırakmamı istemişti. Koltuktan kalktım ve kapıya doğru ilerledik. Dışarı çıktık ve arabama bindik. Arabayı çalıştırıp evine doğru gitmeye başladık. Yolda hiçbir şey söylemeden durduk öylece. Kafamı hafiften ona doğru çevirdiğimde uyuduğunu gördüm. Önüme tekrar döndüm. Gelmiştik. Arabadan indim ve onun kapısının yanına gittim. "Uyanma zamanı" dedim. Yavaş yavaş gözlerini açtı. "Aa gelmişiz. Ben uyumuyordum!" dedi. Güldüm. "Öyledir" Bana baktı. "Teşekkürler" dedi ve arabadan inip evine gitti. Ben de arabaya binip tekrar creepypasta evine doğru yol aldım. Düşünmeye başladım. Onu sevmiyordum. Arkadaş olarak seviyordum. Sadece arkadaş olarak görüyordum. Çok iyi bir arkadaş olarak...
Nasıl bir bölüm olmuş sizce? Biraz saçma oldu biliyorum. Biraz diil baya saçmaladım yani -_- affedin. Yorum, istek ve votelerinizi bekliyorum. Hikaye ile ilgili eleştiriye açığım. Ne de olsa hatam varsa onu düzeltmem gerek. Neyse çok konuştum biliyorum -_- sizi çoooooook seviyoruuum <3

Creepypastalar İle YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin