Acaba neden o böbreği bir kutuda tutuyordu? Her neyse. Bu beni ilgilendirmezdi. Ben de jack in ardından aşağı indim. Jack masada üzgün bir şekilde duruyordu. Jeff ve masky de onun yanında durmuş onu izliyorlardı. "Ne oluyor?" diye jane e sordum. Jane "birazdan anlatırım" dedi sessizce. Jack çok sinirli görünüyordu. aniden kalkıp kapıdan dışarı çıktı... "Neler oluyor?" dedim. "Gel" dedi jane ve odaya çıktık. Koltuğa oturduk ve anlatmaya başladı. "Jack eskiden bir kızı seviyordu. Kız da onu seviyordu. Jack bir gün onun evine gitmişti. Kapı açıktı. İçeri girdiğinde sevdiği o kızın cansız ve kanlı bedenini buldu. Üzerinde bir not yazılıydı ama o notu jack'den başka bilen yoktu. Ve bugün o kızın öldüğü gün..." dedi. İçimde birşeyler kırıldı. Jack için...gerçekten üzülmüştüm. Ne kadar katil olsa da o da insandı. Onu çok iyi anlıyordum. "Not mu?" dedim. "Evet. O notu kim bırakmıştı jack den başka bilen yok." dedi. "Gerçekten çok üzgün olmalı " dedim. Ama bunun benimle ne alakası vardı? Ben ona ne yapmıştım da bana hiç bakmıyordu bile."jack o kızı çok sevmişti. Galiba kızın adı Mary'di." dedi."Anladım. Jack'in böyle bir durumda olmasına üzüldüm. Her sene böyle mi?" dedim. "Aslında ilk defa bu sene bu kadar çok kızdı. Galiba bir anı onu bu hale soktu. Galiba Mary'nin ölüm anı aklına geldi. " dedi ve devam etti" ama bunlar hep jack katil olmadan önce olmuştu. Katil olduğunda herşey değişti. Nasıl desem. Artık ne seviyor ne de üzlülüyor. Yani artık...duyguları yok gibi kısaca. Mary onu terk ettiği zaman..."diyecekken"terk mi etti?" dedim şaşkınca."evet. Jack onunla barışmak için onun evine gitmişti ama işte. Devamı da aynı. Artık kimseye güvenmiyor,kimseye gülümsemiyor ve artık aşık olmuyor veya sevmiyor"dedi.
"Ama az önce..." diye devam edecekken "biliyorum jack üzgün görünüyordu ama sadece sinirliydi. Mary'e ve Mary'i öldüren kişiye sinirli. O artık hiç gülümsemeyen, mutlu olamayan biri oldu" dedi."ama sally e gülümsedi?" dedim. "Sally jack ile iyi arkadaş sayılır. Jack onu kırmak istemiyor o kadar. Ama en son galiba... Galiba sonra hiç gülümsemedi" dedi. "Tamam. Anladım" dedim ve odadan çıkıp jack in odasına doğru yürümeye başladım. Yine o sandık duruyordu. Sandığın kapağı açıktı ve yerde bir not bulunuyordu. Nota doğru yaklaştım. Yere eğilip notu aldım. Notta şunlar yazıyordu:
Hediyemi beğendin mi Jack? Bu daha başlangıç... Diye devamını da okurken jack kağıdı birden elimden aldı. "Özel eşyaları karıştırma!" diye bağırdı. "Ö-ö zür d-dilerim" dedim. Saçını eliyle karıştırarak "galiba ben de çok fazla tepki verdim. Kusura bakma" dedi. "Önemli değil" dedi ve notu sandığa koydu. "Neden o böbreği o sandıkta saklıyorsun?" diye sordum. "Bana anlatabilirsin. İyi bir dinleyiciyimdir" dedim. "Özel bir mesele" dedi. 'Tamam' anlamında kafa salladım. Jack bana öylece bakıyordu. Vay canına!! İlk defa kavga etmeden böylece duruyorduk. "Ne oldu?" diye sordum tekrardan. "Önemli bir şey yok" dedi ve sonra çalan telefonunu açtı. "Evet. Biliyorum. Ne!! Tamam hemen geliyorum" dedi ve koşarak evden çıktı. "Nereye?!?!!!" diye bağırdım ama beni duymamıştı. Sonra telefonuma bir mesaj geldi. Mesaja baktım. Mesaji atan Ed'di
Bugün acilen buluşmamız gerek
Ben de cevap yazdım.
Bu kadar acil olan ne Ed?
Birazdan sana atacağım adrese gel
Tamam
Dedim ve adresi atmasını bekledim. Yaklaşık birkaç saniye içerisinde mesaj attı. Adres bu muydu? Garip...Kendi odama gittim. Dolaptan çıkardığım şortu ve gömleği giyip telefonumu da yanıma alıp aşağı indim. Slendy'nin yanına gittim. "Slendy biraz hava almak için dolaşmaya çıkabilir miyim?" dedim. "Kaçmak yok ama" dedi. "Hayır kaçmayacağım. Söz veriyorum. Sadece bir arkadaş ile buluşacağım" dedim. "Tamam çıkabilirsin" dedi. "Teşekkürler efendim" dedim ve kapıdan çıktım. Adrese gitmek için bir taxi buldum. Ed beni neden bir depoda konuşmak için çağırsın ki? Çok saçma olurdu. Taxi durduğunda etrafa baktım. Burası olmalıydı. İçeri girdiğimde karanlık bir alan vardı. Sonra aniden ışıklar açıldı. Bir tane sandalye vardı. Sandalyede oturan kişiye öylece bakıyordum. Ağzımdan çıkan tek kelime şu oldu... "J-jack?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar İle Yaşam
CasualeHayatımızdaki bazı olaylar biz istemeden, kontrolümüz dışında gerçekleşebilir. Bizim kötü olarak gördüğümüz şeyler belki de iyi sonuçlara yol açar, kim bilir? Katillerle yaşamayı da ben seçmedim. Ama ondan sonra olanların hiç de öyle olacağını önce...