#Chanyeol
Bugün onu yalnız bırakacağım(Soo'yu). Yalnız kalmaya ihtiyacı var... Salona geri döndüm. Tabakları makineye yerleştirdim. Sofrayı topladım. Hm? Bu da ne? Bu...
Telefonunu unutmuş(kadın) . 'Hadi bir göz at' iç ses bir sus sana. 'Bak hadi! Kurcala. ' olmaz bu yanlış!
'Bak sana seni ne olarak kaydetmiş' Aish! İç sesim susmayacak gibi hem merak ediyorum.Aldım elime telefonu. Kaydedilen notlar arasında biri dikkatimi çekti. Bu... bu kadın bir sürtük!
Önüne gelenle yatıyor ve onlarla bir daha görüşmüyor. Kendine bir sürü hedef seçmiş. Yattığı kişilerin üstünü çiziyor. İyi ki onunla beraber olmadım. Ah, Soo haklıydı. Telefonu kapının önüne bıraktım. Telefon için yine gelebilir. Onu bir daha görmek istemem.Uykum gelince kanepeye uzandım ve uyumaya başladım.
°°Sabah°°
Güzel bir kahvaltı hazırladım. Krep ve peynirli omlet yaptım. Soo Peyniri çok sever. Onu uyandırmak için odaya girdim. Kocaman yatakta küçücük vücudu ile uyumuş. 'Çok sevimli ' iç sesim bu kez de haklı
"Hey Soo! Uyan! Sana kahvaltı hazırladım. Yanına oturdum. Gözünü açınca "Sen haklıydın Soo. O kadına güvenmemeliydim." Dedim. Ağzı gülen kalp şeklini alınca küçük bedeni elime aldım ve mutfağa getirdim."Chan. Bunları nasıl yaptın? Sen çok beceriksiz sin." Dedi merakla. "Sen bana yaptırırken izlemiştim seni." Başını salladı ve yemeye başladık. Bitince "hazırlan dışarı çıkıyoruz~" dedim. Şaşkın ve merak dolu gözlerine güldüm. Bir sırt çantası aldım. Su, abur cubur, telefon, kulaklık v.s koydum. O da gelince bisikletimin ön sepetine oturttum ve sürmeye başladım.
"Nereye gidiyoruz Chan? " gülümsedim ve meraklı fareye cevap verdim, "nereye istersen." Elini çenesine dayadı ve düşünürmüş gibi yaptı. Buna gülmeden edemedim.
"Sinemaya gitsek?" Sordu küçük dostum. "Bu güzel bir fikir Kyungsoo~"
#kyungsoo
Böyle sevimlice söylemek zorunda mı ki? Ona daha fazla bağlanıyorum... kızarmış yüzümü saklamaya çalışıyor olsam da inadına bakmaya çalışıyor. Yolu izlemeye başladım. Ne ara geldik ya? Oy, doğru sinema evimize çok yakın o yüzden bisiklet kullandı ya.
"Çantama gir." Başımı sakladım ve çantaya girdim. Gişe kısmına geldik. Bana fısıldadı "hangi filmi seçersin? Korku, macera, komedi ya da aşk? "
Ee, onuda siz seçin ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ratatouille ||Chansoo||
RandomHani şu farenin bir aşçının hayatına girip harika yemekler yapmasını sağlayan animasyonu biliyorsunuz diymi? Adı... Ratatouille! Ama bu sefer karakterler değişiyor... Minik ve sevimli fare adam Kyungsoo ve beceriksiz aşçı Chanyeol... Kulağa çok tatl...