5》Korkma ben yanındayım..

272 45 18
                                    

#kyungsoo

"Ben.. şeyi seçiyorum.. ımmm-" ne seçsem ki? Derken onun konuşması sözümü kesti.

"Ben korku filmi seçerdim ama.. sen korkabilir-"

"Ne yani? Bana korkak tavuk mu diyorsun? Ben bir fareyim ve korkak değilim! " bağırmama karşılık gözlerini kocaman açtı.

"Ha-hayır ama korkabilir-" sözünü yine kestim.

"Hadi girelim!"

Chan patlamış mısır aldı ve kendine bir bilet. Bende sırt çantasına saklandım. Salona girdik ve Koltuğa yerleştik. Elimi patlamış mısır dolu tabağa soktum ve normal boyutta -ona göre fazlasıyla büyük - bir mısır aldım. Ağzıma küçük küçük bölerek atmaya ve filmin başlamasını bekledim.

Filmin korkunç olmasını bir yana bırakalım salondaki çığlıklar beni daha da korkutuyor. Ne diyorum ya bu film çok korkunç!

"Chan.." kolunu çekiştirdim ve bana bakmasını sağladım. "Gi-gidelim lütfen..." Chan'a korktuğumu belli etmemeye çalışsam da anlamış gibi ayağa kalktı ve beni yavaşça çantaya koydu ve çıkışa yöneldi.

evde

"Çok mu korktun?" Telaşlı sesini küçümser görmeyin. Sanırım benim için endişelendiriyor. Eheheheh. İstemsizce sırıttım sonra korkmuş ifademe büründüm ve cevapladım,

"Bi-biraz.." Hayır numara yapmıyorum gerçekten korktum..

"Neyse geç oldu uyuyalım .. aç mısın? " başımı sağa sola salladım. Ve yatak odasına geçtik..

Kendimi uykunun kollarına bırakmaya çok az kalmışken tam da sırasıymış gibi gök gürültüsü beni yatağımda zıplattı.

"Ayyy!" Tiz bir çığlık Chan'in yatakta hareket edip uykulu olsa da kalkmasını sağlamaya yetti.

"Hey, Soo! İyi misin?" Korkak çıkan sesimle yanıtladım, "Ha-hayır! "

Daha ne olduğunu anlamadan beni yumuşak ve büyük elleri arasına aldı. "Chan?.."
"Shh, " susmamı söyleyip elleri arasında benle yatağa girdi.
Yah ben yine mi kızarıyorum?

"Korkma ben yanındayım.." bana sarılarak yattığı zaman ne gök gürültüsünden ne de çılgın katillerden korkarım. Keşke hep böyle kalabilsek... işte o an anladım ona karşı bir şeyler hissettiğimi...


Günaydın Soo'cuğum vallaha yeni mi anlıyorsun yavrum? Neyse bu bölüm kısa oldu özür dilerim :D ama affedin kısa bir sürede aklıma ancak bu kadar Geldi. Ama diğer bölüm uzun ve heyecanlı olacak söz.. 😘😚😙


Ratatouille ||Chansoo||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin