''Bende çok eğlendim.. Ama unutabilceğimi sanmıyorum..''
******
Chanyeol'un ağzından:
İkimizde birbirimize bakmıyor yolu seyrediyorduk. Ama şunu ikimizde biliyorduk ki, ikimizin yüzünde de saçma bir gülümseme vardı. Arada birbirimize çaktırmadan kaçamak bakışlar yolluyorduk ve inanın çok komik ama sevimli görünüyorduk.
Ona baktığım da beni izlediğini fark ettim. Beni görünce kafasını hemen cama çevirdi. Sanki camın yansımasından onun tatlı kızarmış yüzünü görmeyeceğim. Yol boyunca hiç konuşmadık ve eve vardık.
''KyungSoo, sen benim yatağım da yatarsın bende salonda yatarım. Hm ne dersin?'' KyungSoo başını olumsuz salladı ve hemen itiraz etti,
''Bu gün benim için çok şeye katlandın Chanyeol, bu doğru olmaz. Ben yatarım salonda.'' Aslında onunla sarılıp uyumak istiyordum ve yapacaktım da.
''O zaman beraber yatarız yine? Yatak geniş zaten hm?'' Gülümsedi ve tamam anlamında salladı başını. Onun gülümsemesine bakmak, sanki dünyayı kurtarmışım da bir ödülmüş gibi geliyor bana.. Benim odama geçtik. Ona yeni aldığımız pijamaları giydi ve çok tatlı oldu;
''Bu arada Chanyeol.. Senin işin konusun da... Ne yapacağız?'' Hah, beni bu kadar küçümseme çiçeğim- ay ne çiçeği ya?
''Sorun değil ben hallediyorum ve yeni eleman aranıyor sınava girersen ve başarılı olursan,beraber çalışırız?''
''Sahi.. Sen nasıl başarılı oldun ki?''
''Beni çok küçümsüyorsun Kyunggie, biraz yağcılık ve amcamın patron olmasından kaynaklanıyor olabilir mi?'' Sırıttım ve Kyungsoo dirseğime küçük bir yumruk savurdu sonra oda gülümsedi. Ve ekledim, ''Tabi sınava girerken bir yemek belirleyecek onu yapacaksın, sen ne seçeceksin?'' O yatağa girmişti bile Bense dolabın kapağını açıp kendi pijamalarımı aldım. O ise konuşmaya başladı.
''Spagetti en sevdiğim yemek ama onu yapmayacağım, pizza da olmaz- Aman Tanrım!! C-chanyeol!!'' Gözlerini utanarak elleri ile kapadı ve dudağını ısırdı çünkü tişörtümü çıkarmıştım ve o an anlamıştım ki KyungSoo'nun benim karın kaslarımı görmeye zaafı vardı. Ama ne yalan söyleyeyim içten içe çok mutlu olmuştum ve havai fişekleri patlıyordu deli gibi atan kalbimde. Onun bu sevimli halleri beni baştan çıkarıyordu. Düşüncelerimi bölen onun kısık çıkan sesi olmuştu. ''G-giydin mi C-chanyeol?''
''Hayır giymedim ve giymeyi düşünmüyorum, hava çok sıcak belki bu gece tişörtsüz uyumalıyım?'' pis pis sırıtarak yanıtladım. Ve tıpkı avına arkadan saldıracak bir aslan yavaşlığında yanına yatağa girdim. Gözlerini açtı ve bana döndü, çıplak göğsümü görünce bakışını diğer tarafa çevirdi. Ah, şu fareler.. Çok utangaçsınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ratatouille ||Chansoo||
AléatoireHani şu farenin bir aşçının hayatına girip harika yemekler yapmasını sağlayan animasyonu biliyorsunuz diymi? Adı... Ratatouille! Ama bu sefer karakterler değişiyor... Minik ve sevimli fare adam Kyungsoo ve beceriksiz aşçı Chanyeol... Kulağa çok tatl...