"Kalk artık!" tekrar babam denilen adamın sesini duyduğumda gözlerimi açtım. Beni kaldırması gayet normaldi çünkü bugün okulun ilk günüydü. Lise son mükemmel! Yataktan ayaklarımı sarkıttım,içeriden sigara kokuları geliyordu. Gerçekten sabah sabah içmese olmazdı. Yüzümü buruşturdum,astımımı bildiği halde bana zarar veriyordu. Banyoya gittim ve yüzümü yıkadım üstümü giyindim ve merdivenlere yöneldim. Sonunda düşmeden inebilmiştim çünkü bu merdivende Bayağı anım vardı. İndiğimde ayakkabılığın yanında duran çantamı aldım ve eve göz attım gerçekten iğrençti. Yerlerde bira şişeleri, sigaralar vardı "ne bakıyorsun be salak!" kafamı salladım ve eğilip ayakkabılarımı giydim. Kapıyı sertçe kapatıp çıktım. Okula girdiğimde direkt olarak idarenin oradaki panoya baktım ve ilk dersimin fizik olduğunu gördüm hemen fizik sınıfıma baktım 12/A tek arkadaşım olan hatta arkadaştan öte kardeşim olan liam'ın sınıfına baktım. Liam, liam, liam... 12/A en azından fizik dersinde beraberdik.
Burası güzel sanatlar lisesi küçüklüğümden beri hayalini kurduğum yer. Aslında küçükken çok bi merakım yoktu biraz karalardım her çocuk gibi sonra yaşım ilerledikçe merakım gittikçe arttı. Maddi durumumuz normaldi, babama böyle bi merakım olduğunu söylediğimde bana şu cevabı vermişti ' o kurslara para veremem paralarım senden daha değerli!' gerçekten bunu hiç unutmuyorum zaten unutmamda mümkün değil açıkçası tabi sonra anneme gittim ve bana destek çıktı annem ve babam ayrıydı babam annemden ayrıldıktan sonra zaten bu hale gelmişti. "Dostum, hey! niall" kendi dünyamdan çıktım ve endişeli bakan liam'ı gördüm elini yüzüme doğru sallıyordu ona baktığımda yüz ifadesini değiştirmemiş hala 'iyi misin? ' der gibi bana bakıyodu. "Hey dostum! Aynı sınıftayız" ben gülerken o da gülüyordu. Sarıldıktan sonra tekrar gülümseyip sınıfa doğru ilerledik. Sınıfa girdiğimde gözüme bi çocuk çarpmıştı gözlüklüydü , uzak olduğu için hatlarını tam göremiyordum. Yanına gidip oturdum ve bana baktığında yüzüme samimi gülüşümü koydum. Bana baktığında hiç bi tepki vermemiş önüne dönmüştü. Liam arka sırada oturan Amber'ın yanında oturuyodu. Ben yanına oturduğum yabancıyı izliyordum. Tanıdık geliyordu hemde fazlasıyla tanıdık. Hoca içeri girdi. Burası güzel sanatlar lisesi olmasına rağmen normal derslerde görüyorduk bir gün boyunca normal ders yaparken diğer dört gün boyunca resim dersleri görüyorduk. "Herkese merhaba ben yeni fizik öğretmeninizim. Adım chloe bu sene buraya taşındım her neyse" güldü ve eliyle benim kalkmamı işaret etti. "niall horan üç senedir bu okuldayım. 18 yaşındayım." sözümü bitirip oturduğumda yanımdaki çocuk ayağa kalktı. "Harry styles 18 yaşındayım ve bu sene buraya taşındık."
İşte o anda başımdan kaynar sular döküldü.Herkese merhaba yeni narry hikayesi yazıyorum umuyorum beğenirsiniz.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın şimdiden teşekkürler.