Otevřu oči a vidím světlo,které prosvítá oknem.Kde to ležím?zeptám se sama sebe.Chci si sednout ale nejde to.Proč?řeknu docela hlasitě. Lehce škubnu rukou ale bolí to. Podívam se na ruku a vidím několik trubiček,které vedou z mé ruky.Hlasitě začnu řvát "POMÓC". Po chvilce tam přiběhla mladší žena v modro bílých nemocničních šatech a řekla "Luss ticho nenamáhej se musíš odpočívat." Nechápavě se na ni podívám a zeptám se "A kde to vlastně sem?" příjemná mladší žena se na mě překvapivě podívá " Ty si vážně na nic nevzpomínáš?" "Vůbec na nic"odpovím "No Luss ty jsi teď v nemocnici a já jsem zdravotní sestra.Víc ti vysvětlí paní doktorka."odpoví. Já zůstanu ležet a beze slova se na ni koukám a snažím se aspoň na něco vzpomenout ale nejde to na nic si nepamatuju. Milá zdravotní sestřička mě pohladila po tváři a řekla "Na chvíli mě omluv jdu oznamit paní doktorce že jsi se probudila, nechceš něco na jídlo nebo na pítí?"zeptala se mě "asi bych poprosila jen o sklenici vody nebo čaje děkuju" odpovím.Zdravotní sestra kývla a odešla a já se snažila si na něco vzpomenout hluboce se zamýšlím ale na nic si nepamatuji. Během 5 minut přišla mladá hezká žena s bílým pláštěm do mého pokoje. Byla to paní doktorka. S úsměvem se na mě podívala a řekla " Tak si se prospala Šípková Růženko?" a začla kontrolovat přístroje,které byli připojeny na mě, mezi tím mě zdravotní sestřička donesla sklenici vody a šálek horkého čaje. "Děkuji"řekla jsem vděčně. A sestřička kývla a odešla. Doktorka se pořád koukala na přístroje a pak řekla "musíš hodně odpočívat." a já našla příležitost "paní doktorko já si vůbec na nic nevzpomínám vy víte co se mi stalo?"řekla jsem zvědavě a tázavě. Doktorka mlčela ale po chvíli se odmlčela "no víš Lussi myslím že už si psychicky připravena na pravdu tak poslouchej.Ona tě našla jedna slečna v parku. Byla jsi nahá a promrznutá s vážnými poraněními hlavy. Někdo tě znásilnil a krutě zbil." řekla vážně. Ležela jsem a koukala se na doktorku najednou mě hrkly slzy do očí a začla jsem brečet. Začly se mi v hlavě přehrávat útržky toho jak mě železnou tyčí mlátí do hlavy. Bylo lepší když ksem si to nepamatovala.