Kapitola 9.

35 2 2
                                    

Až jsme po dlouhé cestě jsme konečně přišly do školy. Mířili jsme do šatny a v tom přišel k Taylor kluk, kterého neznám ale je mi povědomý,měl hnědé vlasy a zelené oči a začal si s Taylor povídat. Já stála jen tak vedle nich a pozorovala. Najednou se ke mě Taylor otočila a představila mě toho povědomýho kluka. Jmenoval se Adrian,podal mi ruku na seznamení a já mu řekla že jsem Lussie. "Půjdete ke mě dneska na tu párty?"zeptal Adrian. Já sem se zaraženě podívala na Taylor ale ona už řekla že příjdeme a ať s náma počítá. V tom začalo zvonit,tak jsme se rozloučily s Adrianem a šly jsme s Taylor na hodinu chemie. "Taylor? O jaké párty to mluvil?"zeptala jsem se. "No je to oslava jeho narozenin a bude tam půlka školy tak si to nemůžeme nechat ujít"řekla. Pak nás napomenul učitel chemie,že si nemáme v hodině povídat a že jestli se to bude opakovat,tak nás rozsadí,proto jsme ztichly a poslouchaly dál jeho nudné přednášky.
......................................................
Po škole
Šly jsme k Taylor a po cestě jsme si povídaly, co si na sebe vezmeme za oblečení. "Vezmeš si ty černý nebo ty červeny šaty?"zeptala se Taylor. "No já nevim,který mě sluší víc?"řeknu. "Tak si je vyzkoušej a uvidíme který ti víc sednou."
......................................................
"Lussie, tak už poď už musíme vyjít tak dělej!!!" řvala na mě Taylor.
"Joooo už jdu" odpověděla jsem. Sešla jsem schody a utíkala za Taylor která už vycházela z domu. S Taylor jsme došly k velkýmu rodinýmu domu s bazénem a vyhřívkou. Bylo tam strašně moc lidí od nás ze školy ale byli tam i chlapy,který sem nikdy v životě neviděla ale byli mi povědomní. Vím ,že to zní divně ale neznala jsem je ale prostě mě jsou povědomní.

LussieKde žijí příběhy. Začni objevovat