O 4 dny později...
"Lus, už si chystej věci na zítřek,zítra už jdeš do školy a co chceš na svačinu?"řekla máma."Jo věci si nachystám a na svačinu bych si dala prosím toasty" odpověděla jsem.
A máma odešla.
Vzala jsem si mobil a nastavila jsem si budík na 7:00 a nachystala jsem si věci do školy. Po 10 min.jsem měla nachystané všechny věci,tak jsem se převlíkla do pyžama a šla spát. Už se těším na Taylor.
......................................................
Crrrrrrrrrrr!!!
Začne se zvonit budík u mé hlavy. Otevřu oči vezmu mobil a vypnu budík. Zvedla jsem se z postele a převlíkla js se do děrovaných kraťasů a hodně krátkýho bílýho crop-topu. Potom jsem šla do koupelny,kde jsem udělala raní hygienu a namalovala se. Nestíhala jsem ,tak jsem si vzala do ruky müsli tyčinku vzala svačinu ,batoh a šla jsem cestou na smulevené místo s Taylor. V dálce sem viděla tu moji krásnou blondýnku s modrýma očima a krásnou postavou, ano je to Taylor přišla jsem k ní blíž a Taylor se proti mě rozběhla a svalila mě na zem. "Lus mě se po tobě tak stýzkalo a strašně sem se o tebe bála už mi tohle nikdy nedělej." řekla se slzami v očích. "Tay mě se po tobě taky stýzkalo". Řekla jsem a oprášila jsem si od hlímy moje kraťase. Po cestě do školy mě Tay vyprávěla všechno co se stalo ve škole když jsem tam nebyla, abych byla v obraze.Doufám že se vám tato kapitola líbila,nezapomeňte mě ohodnonit a dát mi VOTE a nebo napsat komentář.
Děkuji Vaše ❤jancah❤